maandag 12 augustus 2019

Kapster aan huis rijswijk

Laat uw haar doen door onze kapper aan huis in Den Haag, Delft, Leiden, Leidschendam-Voorburg, Rijswijk , Voorschoten en Wassenaar. Kapper aan huis Rijswijk op Telefoonboek. Naast een kapper aan huis vind je ook kapper, bouw, schoonheidssalon, detailhandel, webshop en postorder. Geen lange wachttijden meer. U hoeft er de deur niet voor uit.


Kapster aan huis rijswijk

Makkelijk als u slecht ter been bent. Het hele gezin kan in keer geknipt worden! Momenteel neem ik geen nieuwe klanten meer aan voor de avonden. Vanwege de drukte kan ik niet meer voor persoon knippen buiten . Van Vredenburchplantsoen 1. Fijn dat u mij gevonden heeft! Mijn naam is Rosie van Laar en ben al ruim jaar werkzaam als.


Werkgebied: Mijn werkgebied ligt in omgeving Leidschendam-Voorburg, Den Haag, Rijswijk. Scissors at Home komt o. Mobiele kapsalon in Delft, Rijswijk , Den Haag e. Waarom zou je thuis geknipt. Die zijn dan in hun eigen vertrouwde omgeving en zelf kun je gewoon in huis je gang gaan . Monique is kapster aan huis in: Delft, Rijswijk , Den Haag en Nootdorp e. Reiskosten €per kilometer. Bij een reistijd langer dan minuten wordt er een vergoeding voor de reistijd berekend.


Kapster aan huis rijswijk

Provincie, Zuid-Holland. Ervaring, Na een aantal jaren in een salon gewerkt te hebben, ben ik eigenaresse geweest van de . Voordelige kapster aan huis ! Hairextensions, invlechten of dreads? Een thuiskapper, heren-, dames-, of kinderkapper of kapsalon in de buurt is zo gevonden via Marktplaats.


Actueel adres, telefoonnummer en openingstijden voor Haarstudio Sandra in Rijswijk zh vindt u in dé lokale bedrijvengids - Detelefoongids. Salon Hungaria de kapper in Rijswijk ZH, hier vindt u de contactgegevens, openingstijden, behandelingen, merken, producten en aanbiedingen! Een droom is uitgekomen voor onderneemster Jacqueline Jacobs. Ruim dertig jaar kapperservaring wordt bekroond met een eigen kapsalon. Zij was – na al die jaren in dienst van een ander te hebben gewerkt – toe aan verandering.


Kapster aan huis rijswijk

Dit was dan ook direct de aanleiding voor de naam van haar nieuwe . Niet alleen rijd ik met mijn auto naar particuliere klanten aan huis , maar op verzoek kom ik ook bij bedrijven, zorgcentra, bruiloften, (nacht)feesten en allerlei andere instanties langs. Het verzorgingsgebied van SaintBarber is Den Haag Zuidwest, Loosduinen, Laak, Rijswijk en het gehele Westland. Wij zoeken haarstylisten die het leuk vinden om in een gezellig team te werken waarbij motivatie, collegialiteit, waardering en klanttevredenheid voorop staan.


Wat jij van ons mag verwachten? Een leuke en stimulerende werkomgeving waarin eerlijkhei duidelijkhei waardering en passie voorop staan. Na jaar ben ik een salon aan huis gestart.


Nu na jaar is Creations uitgebreid tot een goedlopende kapsalon met een super leuke . Willemstraat Rijswijk (Zuid-Holland). Huis te Landelaan Rijswijk (Zuid-Holland).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.