woensdag 25 september 2019

Kleding uitzoeken tips

Hoewel het lenteweer nog een tijdje op zich laat wachten, is prima om nu alvast aan de gang te gaan met de grote schoonmaak. Jawel, de spring cleaning. Wij hebben enkele opruimtips voor je op een rijtje gezet.


Onze kledingkasten zitten inmiddels weer zo bomvol, dat ze nog amper open kunnen zonder . Gister hebben Tiemen en ik namelijk onze nieuwe kledingkast in gebruik genomen. Aangezien de nieuwe kast één meter kleiner is dan de oude kledingkast moest er even grondig geruimd worden.

Vandaag geef ik jullie mijn tips met betrekking tot je kledingkast uitruimen! Als je kamer en kledingkast een chaos is, is je hoofd dat vaak ook. Plus dat het ook nog eens veel lastiger zoeken is in een bende en je daarom vaak heel veel leuke kledingstukken vergeet. En dat is natuurlijk zonde!


Wij geven je daarom tien tips om je kast helemaal op te ruimen zodat je met een fris en . Kleding opruimen doe je zo – onmisbare tips. De seizoenen wisselen en daarmee ook de inhoud van onze kledingkast. Dikke winterjassen kunnen opgeborgen worden en zomerjurkjes mogen weer de kast in.

Maar hoe ruim je kleding en schoenen op de juiste manier op? Lees snel onze onmisbare tips ! Mijn kledingkast uitzoeken In de afgelopen jaren heb ik vrijwel. Voelt dat te overweldigen deel het op: de eerste keer zomerkleding , de andere keer schoenen, de keer daarna vuile was uitzoeken enz. Als je iets aan de tips hebt geha laat het me weten!


Ik ben heel erg benieuwd . Ik heb op Awkward Duckling al wel vaker tips gegeven om te minimaliseren op kleding , maar het leek mij leuk om alle tips nog eens overzichtelijk op een rij te zetten. Met deze tips wordt het uitzoeken van jouw kledingkast een peulenschil en ik voorzie je ook nog eens van een aantal leuke mogelijkheden . Schoonmaken hoort er ook bij. Dan blijft je kleding lekker fris ruiken. Nu komt het moeilijkste, het uitzoeken van je kleding.


Check ieder item zorgvuldig en bedenk of je het kledingstuk nog draagt of niet. Uit een Britse studie blijkt dat vrouwen gemiddeld 2dagen van hun leven besteden aan het uitzoeken van een outfit. Trek een volle dag (of als je echt heel veel moet uitzoeken dagen) uit voor je opruimproject. Haal je hele kast leeg . Toen ik het ouderlijk huis verliet was een van mijn grootste uitdagingen het meenemen van mijn kleding. Ik had zo ongelofelijk veel kleding , dat ik tijdens de verhuizing gedwongen werd om keuzes te maken.


Past de deur niet meer dicht?

Wil je je kledingkast opruimen? Puilt je kledingkast uit en moet je bang zijn dat er dingen uit vallen als je hem open maakt? Geen noo met de eenvoudige tips in dit artikel maak je binnen een paar uur schoon schip.


Dit is het moment dat je waarschijnlijk het meeste tegenop keek, maar het is 1 nodig: je kleding selecteren. Helaas is er niet meer ruimte voor een andere kast, dus ik moet het met deze doen. Bedankt voor de handige tips , ik zal ze er nog eens bijpakken wanneer ik mijn kledingkast weer ga uitzoeken.


Zo, dat heb je mooi ingedeeld! Het ziet er zo clean uit. Kun je via je kleding tijdens het sollicitatiegesprek laten zien dat je een uitstekende kandidaat bent? Vier ervaren recruiters geven tips.


Daarom wil ik in deze blog graag wat tips geven om jezelf weer mooi te voelen in je kleding. Dat kun je doen met onder andere deze tips. Verder heb ik hieronder. Zelf heb ik nooit leuke kleren dus ik vind het fijn met deze tips al viel ik mezelf nog steeds rot als ik nette kleren moet uitzoeken.


In de video van vandaag geeft Kirsten haar tips over het uitzoeken van je kledingkast!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.