dinsdag 1 oktober 2019

Kledingstomer review

Ik las laatst over een kledingstomer. Nog nooit van gehoor maar je gebruikt het dus om je kleding thuis te stomen ipv naar de stomerij. Of jasjes die wat gekreukt zijn in de kast weer glad te krijgen.


Dit omdat strijken ( met name wat meer delicate stoffen) de stof kan beschadigen. Even een rondje internet .

Of schrijf zelf een beoordeling! De Philips SteamGo is een kledingstomer die je met één hand kunt gebruiken. Je vult het reservoir met water, wacht even en stoomt kreukels en vervelende luchtjes uit je kleding. Wij probeerden de SteamGo uit op verschillende kledingstukken.


Het ontwerp en gewicht zorgen ervoor dat de . De Kledingstomer is een mooi, degelijk en super gebruikersvriendelijk stoomapparaat, hij is heel makkelijk in elkaar te zetten en eigenlijk direct klaar voor gebruik. Heel prettig is de beknopte uitleg die heel duidelijk aangeeft hoe het apparaat te gebruiken, ook voorzien van handige en praktische tips.

Na het installeren op . Soms heb ik wel, dat als ik een blouse pak (want ik pak ze niet regelmatig) er hier en daar een paar kreukjes in zitten en het eigenlijk even opgefrist moet worden! Dat opfrissen doe je eigenlijk alleen niet met een strijkijzer, . Met deze kledingstomer kun jij dagelijks, tijdbesparend. Na verschillende reviews te hebben gelezen, leek het me een goed apparaat. Voor mij is het vooral belangrijk dat ik even snel . Prijzen vergelijk vanaf € 1099.


Hij is niet zo stabiel, de stang gaat snel los. Nee ik zou het niet snel iemand aanraden. Je kleding is in een handomdraai kreukvrij met de Watshome Kledingstomer.


De kledingstomer geeft continu stoom of een stoomstoot. Spaar automatisch punten met Jouw extra voordeelkaart. Op voorraad - Voor 23: bestel morgen in huis. Dit product ligt in ons magazijn voor je klaar.


Wanneer je vandaag voor 23:bestelt, heb je je bestelling morgen in huis.

Heb je het gehad met het stoomstrijkijzer? Zelfs de held kan de strijk aan met deze kledingstomer. Hij bespreekt de voor- en nadelen in deze post. Je helpt anderen met hun keuze door jouw ervaring te delen.


Daarnaast maak je wekelijks kans op € 10- en eeuwige roem. U kent ze wel: de televisiereclames van Tell Sell en Best of Shopping. Of het nu om een sapcentrifuge, fitnessapparaat of huishoudelijk apparaat gaat, volgens de reclame werkt het allemaal even fantastisch. Radar nam de proef op de som en testte de TOBI: een apparaat dat keer sneller kan strijken dan . Ja, ik beveel dit product aan.


Pluspunten licht en makkelijk, Vervoerbaar en makkelijk in gebruik. Minpunten Duurt lang voordat het glad is. Gekocht voor de bloesjes en T-shirtjes het werkt prima alleen moet je wel je tijd nemen. Al met al ben ik blij met het product.


Vond je deze review nuttig? Verfrist, verwijderd kreukels en doodt bacteriën uit elke type stof en gestoffeerd materiaal. Makkelijk in gebruik en binnen seconden opgewarmd.


Zorgt ervoor dat kleding, meubelen en andere stoffen weer fris voelen en er als nieuw uitzien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.