maandag 23 december 2019

Opruimen blog

Deze blog gaat over mijn ontdekkingen rond opruimen , organiseren en ontspannen. Als kind was ik al een held in opruimen en organiseren :) Niet alleen mijn kamer, maar ook die van mijn zusjes moest van mij op orde liggen. Opruimen en organiseren geeft me rust in mijn hoofd.


OPGERUIMDE KLEDINGKAST - NIEUWSBRIEF. Laatst gebeurde me het weer!

ER ZITTEN TWEE MOTTEN - NIEUWSBRIEF. Sinds ik je blog lees doe ik ook mee. Niet helemaal een plank per dag, maar toch wel een paar keer per week. Of een ander ieniemienie klusje. Ook mijn bookmarks zijn opgeruimd en nu kom ik veel minder op internet!


Meer tijd om te lezen en te breien en de dingen te doen die ik echt wil doen. Dit levert dus een heleboel . Dan is het tijd om daar eens verandering in te brengen!

Ik ben nl van plan om dit blog weer nieuw leven in te blazen. Ten eerste omdat het weer hard nodig is. Langzamerhand slopen er weer steeds meer spullen mijn huis binnen. Ten tweede omdat ik me weer meer bewust wil worden van mijn uitgavenpatroon en alleen wil kopen als ik iets echt . Door de blog van Jelle kreeg ik te maken met het minimalisme virus. Wanneer je daarmee bezig gaat merk je ineens hoe veel spullen er eigenlijk onnodig zijn.


En zo kun je een stuk makkelijker afstand doen van je spullen! Mijn blog heeft een complete categorie die gaat om minimaliseren. Maar zorgt een zolder zonder troep ook voor een opgeruimder gevoel?


Omdat het buiten heel slecht weer is en het hok op zolder één grote puinhoop is, besluit ik samen met Sjonny te gaan . Ik verwijs je voor meer tips ook naar deze pagina van mijn blog. Rust in het huishouden begin voor mij met zo weinig mogelijk spullen. Natuurlijk moet er ruimte zijn voor gezelligheid in huis maar liever maak ik alleen ruimte voor de functionele dingen. Over Marie Kondo is al zoveel geschreven… Maar in mijn blog vandaag benader ik Marie Kondo van een nieuwe kant! Marie schrijft namelijk in haar boek dat haar cliënten afvallen en een plattere buik krijgen.


En het aardige is: het klopt. Ik zal je precies uitleggen hoe dat kan.

Voor de lezers die de laatste hype . Creëer thuis ruimte met opruimen , opbergen en ontspullen. Lees de blogs met handige opruimtips van ALLSAFE Mini Opslag. Nu de warmte weer een beetje over is, lijkt iedereen dit weekend wel in de opruim -modus te zijn. Ook wij hadden dit weekend niets gepland en aangezien het buiten zelfs een beetje regende, stroopte wij de mouwen ook eens . Heb je al van haar gehoord?


Als je ons blog volgt, kan het bijna niet missen. We hebben je al veel over ons eigen opruimproject . Alles wat jou niet gelukkig maakt, of wat je niet écht nodig hebt, moet je bedanken en vaarwel kussen! Japanse huishoudens liefdevol hielp ontrommelen en inmiddels de halve . Omdat mijn leven een goede planning vergt, ben ik net als Ellie een georganiseerd typje. In deze blog wil ik graag met jullie delen dat opruimen meer dan alleen ruimte kan opleveren.


Een jaar geleden downloadde ik het boek van opruimgoeroe Marie Kondo op mijn iPad. Ik moest er een artikel over schrijven voor een krantenmagazine. Wordt jouw bureau altijd weer een rommeltje? Er is veel drukte om ons heen, buiten en op het werk.


Het helpt dus als je thuiskomt in een rustige en vredige omgeving. Ik merk dat ik onrustiger wordt als er veel rommel om me heen is, als ik in een rommelige kamer aan het werk ben ga ik .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.