woensdag 8 januari 2020

Smoothie diepvriesfruit yoghurt

Smoothie diepvriesfruit yoghurt

Mix het fruit met de volle yoghurt in de blender tot een sap. Voeg eventueel naar smaak wat honing toe. Tip: Voeg een banaan toe voor een extra dikke smoothie. We hebben een hele simpele maar o zo lekkere bosvruchten smoothie gemaakt met frambozen, aardbeien, bessen, yoghurt en melk.


De zomer komt eraan en wat is er dan lekkerder om tussendoor een lekkere frisse yoghurt smoothie. Voor een aantal voorbeeldrecepten voor smoothies kun je natuurlijk op de site terecht. Hier een met fruit, spinazie en munt. Een met meloen, perzik en kokosmelk. En nog een met sinaasappel, banaan, speltvlokken en chiazaad.


Recept voor vruchten yoghurt smoothie. Als je geen fruit van het seizoen hebt, kan je diepvriesfruit gebruiken. Ingrediënten: Handjevol rood fruit (aardbeien, frambozen, blauwe bessen), beker yoghurt , scheutje melk.


Het enige dat je nodig hebt is een blender of een staafmixer. Pers ondertussen de perssinaasappels uit. Snijd de bananen in stukjes.


Pureer al het fruit, het sinaasappelsap en de yoghurt in een blender of in een hoge kom met een staafmixer. Verdeel de smoothie over hoge glazen. Steek er rietjes in en serveer direct.


Smoothie diepvriesfruit yoghurt

Even kijken wat daar uit komt :) En ik vind smakeloze smoothies toch echt een probleem. Dit forum is niet alleen voor mensen met een trauma . Tijd voor weer een after workout smoothie ! Ik kwam erachter dat ik nog een beetje diepvriesfruit had liggen en onder het mom van de vriezer moet leeg, besloot ik dit maar te gebruiken. Ik ging wel weer voor de yoghurt , dikkere smoothies zijn toch wel erg lekker. Ik deed er twee plakjes ananas bij uit blik, . Gebruik Een nadeel van diepvriesfruit is dat je het vooraf moet ontdooien. Denk vooruit en haal de avond ervoor een hand fruit uit de vriezer.


Ik gebruik ze door mijn havermoutpap of yoghurt. Een andere optie is om het fruit direct uit de vriezer in een smoothie te verwerken. Zo heb je een frisse koude drank . Ik heb met mijn compactcamera even een snelle video gemaakt van het maken van mijn smoothie ( diepvriesfruit en yoghurt ) zodat je zelf kunt oordelen over het geluid. De ingrediënten worden met behulp van een blender tot een gladde, drinkbare substantie gepureerd. Een smoothie wordt steeds vaker gebruikt ter bevordering . Sneller klaar dan een pizza en gezonder dan koeken en snoep: een smoothie.


Dit fruit- yoghurt drankje is minstens even lekker en veel gezonder. Bovendien hoeft het niet lang te duren om er één te maken. Je gooit je favoriete fruit samen met een potje yoghurt en –indien je zin hebt in iets fris- enkele ijsblokjes in de . Het drinkt als een milkshake, maar is dan gemaakt van diepvriesfruit met yoghurt. INGREDIENTEN, stuk mango, , stuk banaan, , 0. Om dit te voorkomen probeer dan eens diepvries fruit in een smoothie. Een klein receptje vandaag.


Smoothie met fruit en granen. Aankomend weekend wordt het lekker lenteweer. Dus ook weer tijd voor een verkoelende smoothie. Ik maakte er alvast één met Griekse yoghurt en rood fruit.


Smoothie diepvriesfruit yoghurt

Diepvriesfruit is ideaal voor het maken van een frisse smoothie , omdat je drankje zo ook meteen lekker koel is en een beetje lijkt op een . Een makkelijke smoothie zonder zuivel die gemaakt wordt van diepvriesfruit en water. In de zomer drink ik meerdere keren per week een smoothie. Die smoothies bestaan altijd uit yoghurt en fruit en vul ik aan met bijvoorbeeld een sapje of havermout.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.