maandag 24 februari 2020

Prikbord schilderen

Maak zelf je georganiseerde memobord. Hoe een kurken prikbord schilderen , waarom kurk mijn voorkeur heeft en wat er op mijn prikbord hangt: lees het hier. Ik ging aan de slag en maakte van een lelijk bruin prikbord een kleurrijke achtergrond voor mijn mooiste kaartjescollectie.


Wedden dat ook jij er je huis mee vol kan. Plak dit vlak af (laat de tape daarbij ook over de houten rand lopen) en schilder het in twee lagen.

Verwijder de tape meteen na de tweede . Schilderen op nummer, kado gekregen, niet gebruikt. Ophalen in Middelburg of Goes. Link kopieren Quote Rapporteren Bookmark deze post. Kurk kun je overigens prima verven, heb n prikbord in dezelfde kleur als de muur geverfd.


Voor de afwerking van je kurkwand zijn er tal van mogelijkheden. Zo is het een leuk idee om de wand te schilderen.

Je hebt de keuze tussen decoratieve tegels van bij centimeter met subtiele V-groefjes of rollen kurk. Daarmee kun je elke muur bekleden en achteraf in de kleur van je keuze verven. START NIEUWE SEIZOEN september.


Tijdens deze serie van schilderlessen ga je schilderen en tekenen vanuit verbinding met jezelf. Je bent even helemaal in het moment. Vrouwennetwerk WOMEN Inc.


Je leert te vertrouwen op je . Versterk jezelf en elkaar en registreer je gratis op WOMEN Inc. Iedereen kent het vast wel een prikbord in de klas! Nu wil ik mijn prikbord een leuk kleurtje geven.


Maar wat voor verf heb ik hier voor nodig? Met producten die je niet meer gebruikt, kun je meer dan je denkt. Van een paar kurken onderzetters maak je binnen uur een prikbord ! Zin om je saaie prikbord te pimpen?


Houten punaises erbij en klaar! Prikbord beeldende kunst voor Amsterdam Cursussen.

Atelier Jordaan Paula E. Portrettekenen en - schilderen naar levend model, tweewekelijks op woensdagavond of vrijdagmiddag. Schone Kunsten teken-en schilderschool, Splendorfabriek. Ontvang elke week het laatste buurtnieuws. Hoi schilder of vormgever. Ik wil voor een bedrijfsjubileum een afdruk willen laten maken op een soort houthiep(slagmes).


De afbeelding is een traktor-hakselaar in maisseizoen. Als het maar een bijzonder . Ook als je geen ervaring hebt kun je aansluiten bij een klein groepje. Vind alles in onze gemeente snel op maasburen. Schrijf je in met de blauwe knop ===.


De data: en mei, en juni. Kosten: 1Euro (exlc. BTW) p. Betalen bij de eerste les. Bel gerust voor informatie! Graag ontvang ik voor 7 . Spullen en diensten aanbieden aan .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.