donderdag 27 februari 2020

Prive zangles capelle aan den ijssel

Al onze cursussen zijn direct te boeken en maandelijks opzegbaar. Voor kinderen, jongeren en volwassenen. Beginnen en stoppen met lessen wanneer je wil. Persoonlijk, aandacht, modern en eigentijds zijn woorden die goed omschrijven hoe mijn gitaarlessen en zanglessen eruit zien. Mijn motto is Als je het doet, moet je het goed doen, in het Engels mooi verwoord als Go big or go home.


Dat merk je ook in de lessen die ik geef.

De tijd en aandacht die ik besteed aan mijn . Bij onze zanglessen word je professioneel begeleid. Je kunt bij ons terecht voor zanglessen , stemtests, diverse workshops voor scholen en bedrijven, koorscholing, zingen in diverse koren. Een mailtje als u komt wordt gewaardeerd: info-at-charlesvermeer. De les is vrijblijvend en voor . Welk instrument vind jij het mooiste klinken?


Een accordeon, saxofoon, viool of keyboard? Of wil je juist leren drummen of spelen op een gitaar? Voor iedereen, zowel kinderen als volwassenen, is er wel een .

Aanbieders van Muziekles en Zangles aangeboden en gezocht via Marktplaats. Pianoles, Gitaarles, Priv? Je kunt hier gitaarles, zangles , pianoles, basgitaarles en drumles volgen. Ook verschilt het aanbod in lessen per locatie. Verder verzorgt het workshopcentrum allerlei workshops voor scholieren en studenten.


Charles Vermeer Zanginstituut. Bent je op zoek naar gekwalificeerde pianoles voor kinderen, jongeren of volwassenen? Loesje den Otter Loesje Ladies Fit. Afgestudeerd aan MBO Dans Arnhem.


Ik geef zangles , gitaarles en toneelles (drama). Daarnaast heb Ik een praktijk voor coaching en. Bijzondere film naar keuze bij Omniversum. Het VocaalAtelier is een praktijk voor Zangles ( privé en groepsles) en het Vocaal Ensemble.


Onbeperkt IPL-ontharingsbehandelingen. Indisch Restaurant Rasa Sayang. Toetslesstudio jef scholten voor privé pianoles, keyboardles en orgelles door ervaren en gedi. Via het Conservatorium en privé studeerde Roeland Koordirectie.


Capelle aan den IJssel (km). Hij is momenteel werkzaam als zelfstandig musicus.

Hij heeft een uitgebreide . Hoofdzakelijk geef ik les in mijn specialiteit flamenco maar het is ook mogelijk les te nemen als je nog een beginner bent. Wilt u privémuzieklessen nemen? U vindt hier een overzicht van muziekscholen en muziekdocenten die privélessen aanbieden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.