maandag 10 februari 2020

Swiffer doekjes gevaarlijk

Swiffer doekjes gevaarlijk

Er is bij hem levercirrose geconstateerd. En volgens de dierenarts is dit dier de zoveelste in . Te hoge nierwaarden, jonge hond. SWIFFER WETJET EN JE HUISDIER ZOU DOOD KUNNEN GAAN?


Swiffer doekjes gevaarlijk

Hij belde het bedrijf om te vragen wat de samenstelling was van het schoonmaakprodukt en stond verstomd toen hij vernam dat een van de ingredienten was . Grote bedrijven zijn vaak het onderwerp van roddel en kwaadsprekerij. Schoon water of rattengif verschillen ook maar een molecuul met antivries. Antivries drinken levert trouwens nierschade op en geen leverfalen. De reinigingsmiddelen worden wereldwijd in normale schoonmaakmiddelen gebruikt en hebben . Al enige honden zijn het slachtoffer geworden.


De “American Society for the Prevention of Cruelty to Animals (ASPCA)” alsook verschillende onafhankelijke dierenartsen en experts hebben dit . Dat zijn wegwerpdoekjes die je op een platte dweilstok kunt doen. Het gaat hier echter om een hoax: de swifferproducten bevatten helemaal geen schadelijke stoffen die gevaarlijk zouden kunnen zijn voor huisdieren. Het schoonmaakproduct is dan ook. Zijn en blijven gevaarlijk.


Swiffer doekjes gevaarlijk

T komt aan honden pootjes. T was iets wat Ik al wist. Maar ik zag ze net op Tv. Als je huisdieren hebt, dweil je wat meer, en dan heb ik liever een diervriendelijk produkt in huis.


Dit vind ik erg slordig. Ik las net op een site dat deze doekjes gevaarlijk zijn voor kinderen en beesten. Er vertelde iemand dat zijn hond er aan oveleden was.


Swiffer doekjes gevaarlijk

Er zit antivries in verwerkt. Uit de autopsie bleek dat de lever vergiftigd was. Nu is net onze hond overleden en ook mijn . Ze zouden schadelijk zijn voor katten. Er is nogal wat voor nodig om dat te kunnen beamen.


En als dat zo was waren de swiffer doekjes allang uit de handel genomen. Mooie actie van de lidl, ik had echt nieuwe swiffer doekjes nodig en schrok toch even van de prijs. Swiffer : een nieuw Ambassadeurs Club project.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.