woensdag 29 juli 2020

Warmtewisselaar droger whirlpool

De warmtewisselaar reinigen. Als het waarschuwingslampje brandt, moet de warmtewisselaar worden gereinigd. Laat u de droger werken terwijl de warmtewisselaar verstopt is door pluis, dan kan dat schade toebrengen aan de droger.


Bovendien gaat dan ook het energieverbruik omhoog. Ik drie jaar lang niet geweten dat ik de warmtewisselaar schoon moest maken. Nu komt er geen warme lucht meer in mijn droger en ik heb nu de warmtewisselaar.

LAMPJE PLUIZENFILTER BLIJFT BRANDEN - euromaxx,rh:euromaxx. Whirlpool Senseline C wordt niet meer warm,rh:klusidee. Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. Deur: Trek aan de handgreep om de deur te openen. Duw voorzichtig tegen de deur om hem te sluiten.


Bekijk hier het antwoord. Er komt water in de bak van de warmtewisselaar. Gaat niet naar de afvoer.

Reageer op deze vraag Misbruik melden. Waardeer dit antwoord (13)Misbruik melden. Als ik de droger aan wil zetten . Hallo, wij hebben een condensatiedroogkast van whirlpool.


Ik ben jammer genoeg de handleiding van de droogkast kwijt geraakt en weet nu niet wat ik precies met die warmtewisselaar moet doen. Hoe ik die moet reinigen. Kan iemand mij hiermee . De pluizen van de condenskast verwijder je met . Hi, Ik ben de gebruiksaanwijzing van de droger kwijt, nu brandt het lampje van de warmtewisselaar maar ik heb geen idee hoe ik die moet schoonmaken. Waar zou de lek vandaan kunnen komen?


Hierlangs druppelt constant water. Aan de binnenzijde is (voor mij) niks vreemds te zien. Hij staat bovenop een wasmachine in een kast. Hij is jaar ou goed regelmatig gereinig warmte container en pluizenbak aan de voorkant.


Een goed werkend filter is van groot belang om snel, zuinig en veilig te kunnen drogen. Vervang daarom een kapot of gescheurd filter van uw wasdroger direct! Wij hebben een compleet assortiment wasdroger filters.


Voor iedere droger het juiste filter.

Dat u nu kiest voor een condensdroger , afvoerdroger , warmtepompdroger of gaswasdroger , de aanschaf van een nieuwe droogkast is een hele investering. Blijft het programma van uw droogkast duren, kijk dan of de warmtewisselaar en de pluizenfilter wel schoon en proper zijn. Na de wasmachine, het koffiezetapparaat. Het kreng is nog geen 2.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.