woensdag 30 september 2020

Warm eten meenemen naar werk

Warm eten meenemen naar werk

Wist je dat je ook een warme lunch kunt meenemen ? Ik ben zelf dol op warm eten tussen de middag, dus ik ben twee jaar geleden naar een oplossing gaan zoeken. Wellicht heb je op werk een magnetron, maar eten uit de magnetron is niet altijd meer zo lekker. Gelukkig is er een oplossing! Het wordt kouder weer, heerlijk om dan een warme en zerowaste maaltijd mee naar school of werk te nemen en dat deze in de lunchpauze ook nog warm is. Uiteindelijk neem ik vooral bakje mee van 500ml met stevige soepen met soms pasta of rijst erin.


Merk maakt volgens mij erg weinig uit, zolang het niet van Alibaba komt, die van mij komt van de Blokker of Decathlon. Ik ben vooral in de winter erg blij met mijn warme , hartige hap tussen werk -en-studie-in. Meer resultaten van forum. Dit is een lage brede thermosfles met een grote opening waar je makkelijk uit kunt eten.


Er zijn allerlei merken te koop, onder andere bij Bol. Een foodjar is ideaal voor het lekdicht meenemen van koud e. Je kan ook thuis warm eten en brood meenemen. Leuke makkelijke ideen voor avondeten om mee te.


Warm eten meenemen naar werk

Wat nemen jullie qua eten mee naar jullie opleiding. Gezonde avondmaaltijd om mee te nemen? De titel zegt het al, ik ben op zoek naar makkelijke maar wel goed vullende lunch recepten voor op werk. Je raad het al, wij hebben geen koeling op werk waar ik eten in mag leggen.


Zowel vloeibare als vaste etenswaren. De thermosbakjes houden je eten lekker warm of koel voor je. Voor kinderen zijn de Dine thermoscontainer en de kids konserve food jar met een inhoud van 350ml een fijn formaat én ook nog in leuke kleurtjes.


Warm eten meenemen naar werk

We hebben natuurlijk allemaal genoten van (iets te veel) lekker eten en de behoefte aan gezond eten is groot (hier althans wel!). Dit op verzoek van een heel healthy lezeres . Vanmiddag genoot ik weer eens van een heerlijk warm soepje op kantoor. Ik had nog wat broccolisoep over van gisteren. Ik ben echt groot fan van mijn soepbeker , die ik ook voor andere heerlijke lunches gebruik. Ik geef je hier wat inspiratie voor een gezonde lunch.


Maar kook je meestal voor jezelf? En kook je steevast te veel? Dan kun je je avondeten van de dag ervoor ook meenemen naar je werk ! Gooi je avondeten in de vriezer en wissel de rest van de week . Een gezonde lunch is thuis al astig, maar een gezonde lunch meenemen naar het werk , dat vinden we helemaal gedoe. Veel van mijn klanten komen naar me toe met de vraag: wat kun je eigenlijk meenemen naar het werk of naar school? Deze salades kun je zowel warm als koud eten.


Warm eten meenemen naar werk

Er gaat regelmatig een ei mee naar school of werk. Wanneer je deze omeletjes bij het ontwaken al uit de diepvries haalt, zijn ze ontdooit rond lunchtijd. Quinoa gerechtjes kun je zowel warm als koud eten. Als je gaat koken voor het avondeten , maak je gewoon wat extra.


Dit kan je de volgende dag meenemen naar je werk. Lekker, gezond en vullende. Daarmee bedoel ik: is er bijvoorbeeld een magnetron op je werk , waarin je een kant-en-klare maaltijd kunt opwarmen? Als dit niet het geval is, wordt warm eten een stuk . Ook al zien ze er nog zo gezond uit, de warme maaltijden en snacks uit de bedrijfskantine kun je het beste helemaal vermijden. Soep container voor warm of gekoeld eten.


De innovatieve Kids Konserve lunchcontainer is ideaal voor het meenemen van een warme of koude lunch. Handig voor mee naar school, werk of onderweg. De container is gemaakt van een dubbele laag rvs met een lekvrije schroefdop. Warme maaltijden worden tenminste 4 .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.