vrijdag 2 december 2016

Gaggia classic geeft geen water

Gaggia classic geeft geen water. In eerst instantie de drie schroeven met een inbus losgedraaid te hebben gebeurde er niet veel. Enkel stroomt er geen water en stoom door.


Nu heb ik hem van boven open gemaakt en zie dat hij nog netjes schoon is. Van onder heb ik de filter er af gehaald.

Toe zag het er niet zo lekker uit. Als ik de machine aan zet en vervolgens het water. Regelmatig onderhouden door schoon te maken en te ontkalken. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Ik heb hetzelfde probleem, en ben heel benieuwd naar . Dit scheelt in aanschaf prijs en krijg een perfecte espresso.


Waardeer dit antwoord (1)Misbruik melden. Mijn gaggia classic geeft geen water meer.

Ik zet hem aan en wacht tot hij warm is. Dan stel ik de pomp in werking en komt er geen water uit. Ik hoor de pomp wel functioneren.


Ik heb de doucheplaat en alles volgens instructie schoongemaakt en regelmatig ontkalkt. Meestal omdat het prodct. Wisselen tussen de verschillende systemen is. Uitgevoerd met een ruime lekbak en een ruim waterreservoir , is deze machine erg praktisch in gebruik. Als er geen water uit het uitloopsysteem (14) mocht komen, als volgt te . Italiaanse gaggia classic espresso machine rvs machine is schoongemaakt en werkt uitstekend.


Er loopt geen water door terwijl de pomp het nog wel doet. Geeft uw machine geen koffie meer maar spoelt deze wel? Dit apparaat heeft ook een heetwaterfunctie speciaal bedoeld om een lekker kopje thee te zetten.


De pompdruk van deze machine is bar. There is no water coming through the grouphead and. Type-machine, Pistonmachine. Waterreservoir , Meer dan liter. Melkopschuimmethode, Stoompijpje.

Een pistonmachine staat ook bekend als een halfautomaat en geniet doorgaans de voorkeur van echte espressoliefhebbers. U heeft zelf invloed heeft op maalgraad van de koffie, de dichtheid van de koffiepuck en de doorlooptijd van het water. Saeco Stoomknop Vmet opstaande rand incl.


Bekijk alle specificaties. Leden hebben onbeperkt toegang tot onze testresultaten. Meld je aan en krijg direct toegang. Online bestellingen worden gratis verzonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.