vrijdag 30 december 2016

Kun je een prikbord verven

Hoe een kurken prikbord schilderen, waarom kurk mijn voorkeur heeft en wat er op mijn prikbord hangt: lees het hier. Alle tips zijn welkom, voordat ik me weer in een nieuwe episode van het project muur stort. Let op, de laatste reactie is ouder dan dagen.


Kurk kun je prima verven , gewoon met acrylverf. Waar prikbord van (grijs?)vilt of wit prikbord ?

Meer resultaten van forum. Zelfgemaakt : upcycling met kleurrijke kurken prikborden - Artikel. Wedden dat ook jij er je huis mee vol kan hangen en kleurrijke prikborden dienst laat doen als memobor hip decoratiestuk of kleurrijke achtergrond voor je weekmenu? Daarmee kun je elke muur bekleden en achteraf in de kleur van je keuze verven. De collecties van Santana zijn ook in al hun puurheid een echte eyecatcher.


Wat dacht je bijvoorbeeld van een muur in Designed Cork? Als je echt veel tekeningen hebt kun je ze ook opsparen en de leuke figuurtjes gebruiken in een collage. Met de verftekeningen van peuters kun je de mooiste kleurencombinaties maken.

Denk aan tangram of allemaal driehoeken bij elkaar. Persoonlijk vind ik een prikbord niet zo leuk. Iedereen kent het vast wel een prikbord in de klas! Nu wil ik mijn prikbord een leuk kleurtje geven. Maar wat voor verf heb ik hier voor nodig?


Deze kun je gewoon kant-en-klaar bij de bouwmarkt halen. Ik wilde graag een prikbord , een krijtbord en manier om dingen op te kunnen hangen. Hiervoor heb ik kurken onderzetters, punaises, houten knopen, schoolbordverf en knijpers . Met producten die je niet meer gebruikt, kun je meer dan je denkt.


Van een paar kurken onderzetters maak je binnen uur een prikbord ! Hier vind je alles wat je leuk vindt op één plek: producten, kleuren, ideeën en visualisaties. Deel het met je vrienden en familie of met de persoon die de klus uitvoert. Of print jouw verzameling uit en neem deze mee naar de winkel.


Dit kun je ook bij de bouwmarkt laten doen). Stap 2: Maak een schets hoe jij je memobord ongeveer in gedachten hebt. Kijk in alle kastjes voor materiaal en versiering!

Stap 3: Verf de plaat met het krijtverf. Dit kan egaal met één kleur maar ook met meerdere . Een prikbord zelf maken? Op vtwonen vind je tips en ideeën. Als u op zoek bent naar een kleurtje voor uw kurkvloer bent u bij bij ons op het juiste adres en adviseren u graag over de diverse mogelijkheden.


Kunstof verven is best makkelijk om te doen, zolang je de juiste stappen volgt. Hoe kun je dat het beste doen? Volg de how to en tips van Flexa! Zin om je saaie prikbord te pimpen?


Houten punaises erbij en klaar! Het is een tijdje geleden sinds de laatste post. Ik ben druk geweest met andere dingen. Dit keer heb ik een fotobord gemaakt.


Het ouderwetse prikbord wordt nieuw leven ingeblazen met de kurk tape van THABTO! Je kunt de onderzetters verven en er een leuk printje op maken. Als je tevreden bent met het resultaat en de verf goed is opgedroog pak je het dubbelzijdig tape.


Nu heb je een mooi en zelf versierd prikbord aan de muur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.