maandag 9 januari 2017

Appelboor ikea

IKEA - SPRITTA, Appelboor , Ook te gebruiken voor het hakken van bv. Hiermee is het makkelijk om reepjes schil van citrusvruchten af te trekken bv. IKEA SPRITTA Appelboor Groen Ook te gebruiken voor het hakken van bv. Mijn favoriete keukenhulpje is de Ikea appelboor , snijdt niet alleen het klokhuis er uit, maar snijdt gelijk in partjes.


Zo gebruik je de Ikea appelboor met hand.

Roestvrijstalen Appelboor van het merk. De roestvrijstalen Appelboor glijdt makkelijk door een appel of peer en verwijdert het klokhuis netjes, het klokhuis komt met een simpele schudbeweging los van de. Nieuw Ophalen of Verzenden.


Maar de bedenkers van vele Ikea producten hebben daar iets op bedacht. Er zijn ondertussen al verschillende varianten, en ik geloof dat je hem ook in andere winkels dan alleen de Ikea kunt kopen. Hieronder in ieder geval de appelboor van Ikea.


Hij heet de SPRITTA appelboor.

Nederlandse winkels overzichtelijk op een rij, waardoor u eenvoudig kunt vergelijken en de beste koopjes kunt vinden. Deze pagina toont appelboor folder aanbiedingen per categorie , bij winkel Ikea. U klikt of zoekt zelf de aanbiedingen bij elkaar op uw . Zo niet, completeer de telefoon met de VITAHULT draadloze ontvanger. Je kan eenheden tegelijk . Home Forum Huis tuin en keuken Bestaat de appelsnijder van de ikea nog.


Na alle enthousiaste verhalen over de ontklokhuisende en appels-in-partjes- verdelend apparaat wil ik hem natuurlijk ook hebben: de appelsnijder van de Ikea. Hij was er in verschillende kleuren maar uiteraard wilde ik een roze. Op je appel, net zoals je met een normale appelboor doet. En vervolgens maak je een beweging naar beneden ( het eerste stukje door de schil heen gaat iets moeilijker). CombiSmart Half Rooster, tupperware, € 00.


Ik gebruik hiervoor de appelboor van Ikea. Die partjes zijn een mooi formaat vind ik. Meng de partjes met theelepels appeltaartkruidenmix en eetlepels (bruine) suiker.


Smelt in een ruime koekenpan een klontje boter op zacht vuur.

Laat de boter niet te bruin worden. Simpele maar werkende appelboor , om snel het klokhuis van een appel te verwijderen. Als de boter bijna is gesmolten doe . Fijn voor het bereiden van appeltaart!


Ik heb er dus is deze overbodig. Op te halen in Amsterdam West op minuten rij-afstand van de Ring A(afrit S105)! Verder werk ik ook met een soort van Nicer dicer die ik als verjaardagscadeautje kreeg. Ik moet toegeven : ik hou van keukengadgets!


In het nieuwe gamma van Ikea duikt deze fruitgarneerset op. Met een handige appelboor , een meloenschepje en een citroentrekker. Het trio wordt samen verkocht en kost slechts euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.