maandag 30 januari 2017

Bruine aanslag wc bril

Hoe krijg ik een witte kunststof toiletbril vrij van gele (urinezuur?) vlekken. Er zijn antwoorden gegeven. HG ovenreiniger is het enige wat werkte op mijn dure design wc bril. Bleek, dasty, cola, afwastablet, wc reiniger, . Wie kan mij helpen met het volgende schoonmaakprobleeDe randen van mijn bijna witte toiletbril worden geel.


Ze zijn nog geen jaar oud. Bij mijn kunststof wc - bril wordt de onderkant telkens na 3-maanden geel aan de randen. Ik poets dat weg met een . Hoi Wij hebben nieuwe toilet laten plaatsen jaar geleden. Maar onze wc bril wordt aan de onderkant geel. Cif en gloor helpt niet.


Is dit nou gewoon slechte kwaliteit nooit meegemaakt hiervoor. Let op, de laatste reactie is ouder dan dagen. Snel reageren is daarom uitgeschakeld. Zij werken ook uitstekend in het waterresevoir van de WC.


Bij elke keer doorspoelen desinfecteerd u uw toilet en zon tablet gaat weken mee. Veel goedkoper dan die dure toiletreinigers. Pak een pakje baking soda, ook wel bekend als zuiveringszout. Strooi dit door de wc pot en giet hier azijn op. Er ontstaat nu een chemische reactie, het begint namelijk lichtelijk te borrelen.


Een jaar geleden heb ik een wc bril van het merk Villeroy en Boch aangeschaft. Nu heb ik daar een klacht over aangezien ik dagelijks mijn wc poets maar ik de bril nooit goed schoon krijg. Echtgenoot heeft net vorige week wc pot, ook onder de ran schoongemaakt met puur zoutzuur. Kon bij ons alleen gekocht worden in vat van liter, heeft ie overgedaan in een zoutzuur-bestendige fles, dop erop, in dop paar kleine gaatjes geprikt en paar dagen op bruine troep gespoten.


Bruine aanslag wc bril

Het is een witte toiletbril. Bruine spetters onderaan de wcbril ? Het schoonmaken van het toilet is niet bepaald een populaire hobby. Daarom is het fijn als je je toilet zo snel mogelijk schoon kunt krijgen! Het kleinste kamertje is misschien wel de minst favoriete plek om schoon te maken, maar of je het nou leuk vindt of niet: het is toch wel écht nodig.


Omdat het toilet dagelijks wordt gebruikt, en in gezinnen ook nog door meerdere mensen, is het een ideale broedplaats voor bacteriën. Niet alleen door de wc - bril en de pot zelf, . HG super kracht toiletreiniger verwijdert eenvoudig probleemvervuiling in de toiletpot, zoals hardnekkige kalkaanslag, urinesteen of andersoortige slecht verwijderbare aanslag. Levertijd 2-werkdagen.


Deze doet zich niet all. Bestellen Bestellen Bestellen. Zelfs al kuis je regelmatig het wc , toch zal je moeten vaststellen dat er na een tijdje kalkaanslag voorkomt in het toilet. Vooral op de waterlijn zien we vaak de vorming van een kalkrand. De vraag stelt zich dus hoe we kalkaanslag in het toilet kunnen verwijderen.


Hardnekkige aanslag kan je best op de volgende manier . Gebruik een wc-borstel om kalkaanslag en urinesteen weg te schrobben. Je moet waarschijnlijk wat meer druk uitoefenen om hardnekkige aanslag te verwijderen. Om beter te kunnen schoonmaken, gooi je wat wc-reiniger of allesreiniger in het water en dompel je de wc-borstel erin. Mijn tip is altijd om van schoon naar vies te gaan, dus eerst lichtknopjes, wasbakje etc.


Bruine aanslag wc bril

Eigenlijk doe ik het een beetje hetzelfde als jij, maar ik gebruik overal allesreiniger voor. Voor het wasbakje gebruik ik schuurmiddel om de aanslag weg te krijgen :). Het ziet er vies uit en je krijgt het heel moeilijk weg.


Je krijgt het door niet voldoende schoonmaken. Soms ga je verhuizen en dan zit het er al in. Dan kun je schoonmaken wat je wilt, maar als de aanslag er in . Om de toiletbril zuiver te maken gebruik je gewoon ruitenspray. Heb je erg vieze aanslag. Een mengsel van water en azijn erin doen en de bruine aanzet verwijderen.


Bruine aanslag wc bril

Als het toilet,ondanks dat. Ook buiten het lichaam kan urinesteen nog neerslaan, in de vorm van een bruine aanslag in toiletten en urinoirs. Op den duur kan een toilet of urinoir verstopt raken.


Lees ook: WC aanslag verwijderen inclusief het handige stappenplan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.