dinsdag 27 juni 2017

Broodje carpaccio

Onze favoriete broodje allertijden is toch echt een broodje carpaccio. Broodje Carpaccio of Rosbief. Wij hebben ons favoriete broodje zelfgemaakt en wat was dat lekker! Het was een experiment met een perfect resultaat.


Nu we al een paar keer truffelolie in huis hebben gehad waar de truffel ver te zoeken was ben ik eerst een beetje sceptisch maar deze truffelmayonaise is echt onwijs lekker.

Graag deel ik dus mijn Carpaccio recept met jullie wat heerlijk is op een broodje maar natuurlijk ook goed te maken is zonder brood . Life is like a sandwich, you have to fill it with the best ingredients. Daarom liggen er tussen dit broodje heerlijke sneetjes rundscarpaccio, zongedroogde tomaatjes en pijnboompitjes en werk ik het af met truffelmayonaise en Parmezaanse kaas. Een waar feestmaal als lunch!


Zelf een broodje carpaccio maken? Kijk hier voor een duidelijk en eenvoudig recept! Iedereen kan lekker koken! Leg de plakjes carpaccio op het broodje.

Neem een klein kommetje met rucola. Dit broodje carpaccio met pestomayonaise, ei, tomaat en veldsla is superlekker en zo klaar. Hier vind je het makkelijke en snelle recept. Pak het ciabatta brood af volgens verpakking. Verdeel vervolgens de carpaccio over het brood.


Snijd het brood door de midden en leg en open neer, laat het even afkoelen. Een heerlijk koolhydraatarm broodje carpaccio met rucola en truffelmayonaise. Geserveerd met een lekkere, frisse salade. De lekkerste ovenverse italiaanse bol belegd met carpaccio bestel je al vanaf € bij jouw Bakker Bart. Na de kerstdagen hadden we carpaccio over.


Daar maakte ik dus lekkere broodjes mee: eentje met pesto als basis, en de andere met remouladesaus. Ik maakte de broodjes met het swirlbrood dat ik eerder al eens had gemaakt (er lagen nog een paar plakken in de vriezer). Al met al geen verkeerde . TonS Truffel Mayonaise, ☼ ½ eetlepel pijnboompitten. Ben je dol op carpaccio en kun je er geen genoeg van krijgen?


Of ben je er juist niet helemaal weg van omdat je het vaak een wat saai voorgerecht vindt? Vanaf nu komt daar verandering in.

Smeer de onderste laag van een Turks brood royaal in met truffelmayonaise, verdeel hier . Eén van mijn favoriete broodjes is toch wel een broodje carpaccio. Als deze ergens op de kaart staat, zal ik hem van de keer kiezen… En dat terwijl ik eerder helemaal niet van carpaccio hield. Nu maakte ik thuis een heerlijk broodje carpaccio. Vandaag heb ik een lekker broodje carpaccio voor jullie.


Is het jullie weleens opgevallen dat een broodje carpaccio overal anders wordt bereidt? Mijn favoriete broodje carpaccio deel ik hier vandaag met jullie en is binnen een handomdraai klaar. Recept is voor personen. Ingrediënten: Italiaanse .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.