woensdag 5 juli 2017

Doucheslang vervangen

Volg de stapsgewijze installatievideo om uw handdouche en doucheslang te vervangen. Geen douche zonder doucheslang : een cruciaal onderdeel om van een heerlijke douche te kunnen genieten. Bekijk het aanbod bij Lafiness!


Kies uit Grohe of Tiger. Volgens mij ben ik al een stukje op weg, de koppeling van de onderkant slang is los maar nu. De douchekop is afgebroken en bij het vervangen kwamen we erachter dat het laatste stukje slang ineens wel heeeeeel flexibel is.

Een lekkende doucheslang wordt vaak gezien als ergernis en toch is het vervangen ervan een klusje dat regelmatig blijft liggen. Dat is helemaal niet nodig, want vrijwel alle doucheslangen zijn voorzien van een standaard aansluitmaat waardoor ze simpel en snel te vervangen zijn. Ik kwam er recent achter dat mijn doucheslang lekt en die wil ik dus vervangen. Probleem is echter dat ik mijn douchekop niet loskrijg.


Type klus: Overige badkamer diensten. Materiaal verzorgd door: In overleg met de vakman. Eerste werkdag: Zo snel mogelijk . Op zoek naar een doucheslang voor in je nieuwe badkamer om je doucheset compleet te maken?

Beschikbaar in diverse materialen en afmetingen. Wil je je oude doucheslang vervangen ? Moet ik het water afsluiten wanneer de kraan gewoon blijft zitten. Ik vervang alleen de doucheslang en kop.


A Leading Online Retailer! Ik heb twee klusjes die ik zelf niet kan uitvoeren. Vervangen doucheslang en toiletbril. Het vervangen van een doucheslang en een toiletbril.


Op het moment dat de doucheslang het begeeft is het van belang om die zo snel mogelijk te vervangen , zelfs . Mocht de douchekop doorgesleten zijn, dan het is voor rekening van de huurder deze te vervangen. Let op dat je een nieuwe douchekop koopt die aansluit bij het bestaande ophangsysteem. Wanneer de doucheslang lekt controleer dan of de aansluitingen zijn voorzien van afdichtingringen en deze niet stuk zijn. Kraanleertjes vervangen.


Bevestigingen herstellen. Douchekop en doucheslang vervangen. Elektrische installaties. Meld een storing in de c. Eenvoudig online bestellen.

Afhalen in jouw vestiging. HORNBACH Projectbouwmarkt. Er is altijd iets te doen. Als blijkt dat niet de douchekop, maar de slang lekt, is deze aan vervanging toe.


Ook een nieuwe slang kunt u zelf makkelijk plaatsen. Wel is deze vaak iets vaster gemonteer dus kunt u het best een waterpomptang gebruiken om de slang los te draaien van de kraan en de douchekop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.