maandag 31 juli 2017

Miele classic combimagnetron h147mb

Miele classic combimagnetron h147mb

Waardeer dit antwoord (2)Misbruik melden. Reageer op deze vraag Misbruik melden. Ik wil graag een nieuwe glazen plaat. Deze combimagnetron mag zsm opgehaald worden, omdat hij hier enorm in de weg staat!


Miele classic combimagnetron h147mb

Was van mijn moeder maar zij is nu naar het verzorgingshuis, en wij zelf hebben al eentje! Mag weg voor een goed bod! Magnetron tot maximaal . Koop of Verkoop combi magnetron inbouw miele op Marktplaats.


Hij heeft zowel een digitaal scherm als een hete luchtoven. Goedendag beste mensen Ik heb een storing aan de combimagnetron , alles werkt maar de magnetron niet. Dit komt ws omdat er geprobeert is de deur tijdens. Lees beslist de gebruiksaanwijzing voordat u uw apparaat plaatst, installeert en in gebruik neemt. Dat is veiliger voor uzelf en u voorkomt onnodige schade aan uw apparaat.


Miele classic combimagnetron h147mb

Wanneer je de magnetron wilt gebruiken start deze op, dan zie je het display iets inzakken, terug komen, en vervolgens sprint hij helemaal uit. Iemand enig idee waar de oorzaak zou kunnen zitten? Verder werkt de Grill en Hete lucht oven perfect. Vind combi magnetron miele in Witgoed en Apparatuur op. Wegens opname verzorgingshuis inboedel miele classic combi magnetron in . Zoeken op: miele inbouw combi magnetron - Keukenloods.


Nederlandse modellen - jaar fabrieksgarantie en CBW erkend. Free kitchen appliance user manuals, instructions, and product support information. Find owners guides and pdf support documentation for blenders, coffee makers, juicers and more.


Miele classic combimagnetron h147mb

Wat is er precies aan de hand? Miele H 1MB Pdf User Manuals. Als ik de magnetron aanschakel, wordt het glaasje water netjes verwarmd. Echter, op de dwarsverbindingen van het verwarmingselement . Beste, Ik heb tweedehans een mielecombimagnetron gekocht de classic H 136. Als ik de stekker erin doe dan flikkert de tijd 0en er staat op de display auto.


Is hij kapot of moet ik iets vervangen of is hij gewoon verkeerd ingesteld? Wie o wie weet hier wat van? Hoop van iemand wat te horen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.