dinsdag 1 augustus 2017

Zanussi easy iron zwf 3145

Positief door de goede wasresultaten voor deze prijsklasse. Negatief door het zeer slechte spoelen. Of er katoenen of synthetische was wordt gedraai maakt weinig verschil voor het was- en spoelresultaat.


Is er een alternatief of waar kan ik deze vinden? Reageer op deze vraag Misbruik melden. Nu gaat de deur niet meer open nadat ik een standaard wasje heb gedaan (2e van vandaag ): Eco graden (geen spoelstop!).

Ook niet na uren wachten. Wie weet wat het kan zijn en wat de . Easy Iron Onze wasautomaten zorgen ervoor dat het strijken u gemakkelijker afgaat en minder tijd inneemt. Bieden geldig vanaf 2euro koper moet de wasmachine . Als ik deze in druk gaat het programma verder.


Dit gebeurd een aantal keer in een wasbeurt. Kun u mij helpen het probleem te vinden en eventueel op te lossen? Hallo allemaal en in het bijzonder Harry, ik heb nu een tijdje over het internet gezworven, maar ik kom er dus niet uit.


Echter sinds enkele dagen blijft de wasmachine steken tussen het water opnemen en het starten met het feitelijke wasprogramma.

Hallo, Ik krijg de melding 1x roo 3x groen. Je hoort de machine wel tikken, maar hij start het programma . Iemand misschien een idee wat het probleem kan zijn. Gemiddelde wastijd katoen 60°C: 1Minuten. Overige kenmerken: Extra spoeling , Easy Iron. Is uw product kapot en biedt de handleiding geen oplossing meer?


Dan kunt u gratis terecht bij. Zuinige voorlader met kg vulgewicht. Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat. Is dit niet de handleiding die u zoekt, doe dan hier een . Als eerst natuurlijk het geluid van de wasmachine tijdens . Zanussi easy iron handleiding.


Ik gebruik de machine nu ruim jaar, maar merk wel dat ik nu met dat easy iron programma mijn blousen toch moet gaan strijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.