woensdag 30 mei 2018

Geen warm water wel verwarming

Wij hebben hier een oude mazoutbrander waarmee we het huis verwarmen alsook warm sanitair water aanmaken. Sinds drie weken hebben we geen warm sanitair water meer, de verwarming werkt wel. Een technieker is reeds langsgeweest en wijde het probleem aan een verkalkte boiler.


Hallo Sinds enkele dagen heb ik problemen met mijn warm water. Meestal heb ik helemaal geen warm water. Wel verwarming geen warm water ?

Ik heb geen warm water in mijn badkamer maar de ketel doet het goed. Indien je volop warm water hebt gebruikt, en terwijl staat je CV op, kan het zijn dat je boiler even leeg gelopen is of dat de wisselschakelaar zich volledig op de verwarming heeft gericht. Soms werkt het ook met een warmtewissel.


Als je zelf niet weet hoe je de ketel moet resetten, blijf er . Indien u een combiketel heeft: controleer of de verwarming het wel doet. Geef dit door bij het eventueel melden van de storing. Hey iedereen, Daarjuist kwamen wij hier dus te weten dat we geen warm water meer uit onze kranen krijgen.


Onze verwarming werkt wel nog.

Ik heb al enkele onderwerpen hierover gelezen en opzoekingswerk gedaan op het internet maar nergens vond ik een antwoord op het probleem. Ik heb dus een combi ketel, de verwarming werkt maar ik beschik niet over warm water. Ik wilde de afwas gaan doen en er komt opeens geen warm water meer uit de kraan. De verwarming doet het gewoon perfect verder.


Heb een Chaffoteaux Pigma green condensatieketel. Nu elk jaar een probleem. Reeds keer warmtewisselaar vervangen. Verschillende defecten ( waterlekken ) enz.


Heb nu opnieuw een warmtewisselaar en 1€ betaald! Maar nu krijgt de technieker niet het warm water aan de praat? Wat bleek na heel lang zoeken nou het geval te zijn.


Daardoor kwam een mechanisme in werking waarvan het . Ontdek kosteloos en binnen één minuut hoe u de storing kunt verhelpen. Misschien kun je jouw warmwaterprobleem met onze tips wel zelf oplossen. Als je problemen hebt met het verkrijgen van warm water kan dat verschillende oorzaken hebben. Wanneer je geen warm water kunt tappen, adviseren wij je in eerste instantie te controleren of de ketel of thermostaat een storing aangeeft.


Deed het eerst geweldig, maar nu moet je de warme kraan bij herhaling op nieuw aanZetten om warm water te krijgen. Het gebeurt wel vaker dat in de zomer periode een ketel druk verliest want de verwarming wordt niet gebruikt.

Geen idee hoe dit op te lossen. Resetten door stekker eruit te trekken ook al gedaan. Er staat genoeg druk op. Batterijen van de thermostaat al vervangen. We hebben wel warm water.


Het weekendtarief of een volledig nieuwe ketel? Iemand nog een idee wat ik kan proberen? Junkers geeft geen warm water wel verwarming in Moordrecht. Deze klant werd geholpen door Neeleman Installatietechniek B. Zo ja, noteer deze code en reset vervolgens het toestel.


Controleer op de display van het toestel of er een storingscode zichtbaar is. Is uw cv-systeem onvoldoende op druk, dan is de kans groter dat deze kapot gaat. Het binnenwerk wordt te heet wordt en het kunststofgedeelte loopt vast.


Zwart plastic klein behuizing met microschaakelaartjes erin. Check dan eerst of bij een andere kraan wel warm water aanwezig is. Is dit het geval, dan kan er iets mis zijn met de leidingen.


Heeft u geen warm water bij meerdere kranen, dan werkt uw cv-ketel niet goed. Oplossing: meestal kunt u op het .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.