donderdag 14 juni 2018

Global collect afschrijving

Ik dacht dat internetbankieren zo veilig is (was). Omschrijving: solvusoft. Wij hebben de bankzaken nu bijna allemaal op orde, maar er blijven maar afschrijvingen binnenkomen v. Gelukkig gaat het maar om € 95.


Global collect afschrijving

Wat te doen: als code bij de afschrijving staat een MA (= machtiging). Bel of ga naar je bank en laat het bedrag storneren. Je krijgt het bedrag gewoon terug. Bij een machtiging heb je 30 . En het is het laatste bedrijf dat al.


Het is toch echt niet meer van deze tijd dat er zo'n lange periode zit tussen het afschrijven va. Global collect klacht indienen? Eens op internet zitten neuzen, want ik kon global collect niet plaatsen, schijnt het heel gebruikelijk te zijn.


Hoe komen ze aan mij bankrekening nummer! Ga morgen naar de bank om het terug te laten storten en hopelijk kan ik ze. Vraag meteen of ze afschrijvingen van globalcollect blocken. Heb bovenstaande ook een keer gehad en na een telefoontje van de bank was het done , zeer . In de mededeling bij die afschrijving wordt dan naar Jimdo verwezen . Ongevraagd afschrijving. Onterechte Internet betaling.


Bij de afschrijving uit jouw eerste post staat oa. Tesamen met het bedrag wat is afgeschreven gaat er misschien een belletje rinkelen? Met Ingenico Collect kunt u vele lokale betaalmethoden activeren - allemaal in één keer en in meerdere landen - met slechts één contract. Ingenico Financial Solutions SA, Ingenico e-Commerce Solutions SPRL, . Ik wil ofwel duidelijkheid over de reden van die afschrijvingen , ofwel mijn geld terug.


Ik heb geen idee waarvoor dat is. Elles veulent me parler, mais impossible de se parler. Dit kan verwarrend zijn en de indruk wekken dat er zo maar bedragen van uw rekening worden afgeschreven.


Onderzoek wijst dan uit dat de afschrijving. Jij hebt geen abonnementen ergens lopen met die bedragen? Hebben ze je wellicht wat goud toegestuurd?


Want in dat geval kun je nog afschrijvingen verwachten, en dat is echt fantastisch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.