donderdag 28 juni 2018

Patroonpapier waar te koop

Ik vind dit patroonpapier heerlijk om te gebruiken voor mijn naaiprojecten. Het papier scheurt niet. Hierdoor kreukt het minder snel dan standaard patroonpapier.


Minpuntjes: Helaas is het niet altijd even goed verkrijgbaar. En het is iets duurder dan breed papier. Als je zelf kleding maakt, dan heb je niet alleen stof, maar ook doorzichtig patroonpapier nodig, om het patroon over te trekken.

Wat kun je het beste hiervoor gebruiken en waar koop je dat? De DIY Diva zet alle mogelijkheden hier op . Rollen patroonpapier te koop. Te koop garen, Ritsen een lamp soort knopen. Zie mijn zoekertjes waar het allemaal appart in beschreven staat.


Eindelijk is dit superfijne ersatz patroonpapier bij ons te koop. Dit patroonpapier is steviger en dikker dan normaal patroonpapier , maar toch doorzichtiger. We verkopen geen losse vellen, maar rollen van 60cm breed.


Voordeelpakket A4-overtrekpapier - doorkijk papier voor tekenen (2stuks).

Overtrekpapier in A4-formaat, ideaal voor op school of thuis. Vele aanbiedingen bij bol. Papier koop je eenvoudig online bij bol.


De patronen die ik aangeleverd krijg wil ik graag zo lang mogelijk kunnen gebruike4n, dus dat papier zelf gebruiken, vind ik zonde. Nuttig voor het overtrekken van de grote patroondelen (broek, rok, jas). Patroonpapier Ruit 80cmx15mtr.


Bestel per stuk of goedkoop per doos. De afgelopen dagen heb ik een aantal patronen overgenomen. Tot nu toe gebruikte is daar vellen patroonpapier voor, maar nu heb ik eens wat anders geprobeerd. Op facebook kwam ik de tip tegen om grof vuil zakken van de Action daarvoor te gebruiken. Aanbieding voor Folia patroonpapier en nog veel meer karton.


Nu te koop bij Verraxl-kantoor. Beschikbaarheid: Op voorraad. Aantal: - of toevoegen aan - Verlanglijst Product vergelijk. Omschrijving Beoordelingen (0) Bekijk ook. Er zijn geen beoordelingen . Goedkoop Ersatz papier kopen?


Vandaag voor 22:bestel morgen in huis! Ontdek ons grote aanbod aan kantoorartikelen online.

Koop het nu goedkoop online.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.