donderdag 28 maart 2019

Vriendendienst wijn

Vriendendienst wijn

Op een vriendendienst hoort geen dubbele wijnaccijns. Schelstraete Schelstraete, C. Die vraag beantwoordt vandaag het Europees Hof van . Op het begin van de avond staat de DJ buiten! Elke week een andere fruitcocktail! Bier,fris, wijn of shotje!


Vriendendienst wijn

VRIENDENDIENST ◍ ELKE ZATERDAG ⁜ De eerst zaten we ram vol, er waren onwijs gezellige mensen. Bij ons kun je dus dansjes en sjansjes verwachten. Mijn naam is Paula Jambers ik werk voor de radio. Het is een mooie zomeravond. Ik geniet samen met enkele bewoners van een glas wijn.


Het zijn Bram en Lena! Om daaraan herinnerd te worden ben ik soms in de Oude Kerk van Amsterdam. En dan weer naar buiten. Vriendendienst gaat elke zaterdag door in de zomer. Zijn werk wordt lovend ontvangen door pers en publiek, om de zinderende spanning en de onnavolgbare vertelkracht.


Vanmiddag heb ik onze vriend op het vliegtuig gezet. Misschien is het ongepast, maar ik dacht: misschien kan ik je bedanken voor de ontbijtservice. Binnen een minuut reageerde ze op mijn appje.


Ze wist meteen wie ik was. Ja, ze was met mijn vriend naar bed gegaan, maar vond mij nog steeds . Wij zijn vrienddienst. Wij importeren aangename Portugese wijnen en verkopen deze tegen een sympathieke prijs. De prachtige etiketten zijn vormgegeven door de kunstenaar Ricardo Schweizer, een vriend van Picasso en de ontwerper van het filmhuis in Cannes. Hij heeft dit gedaan als vriendendienst , in ruil voor een . Benieuwd naar het volledige arrangement?


Reserveren of meer informatie? Tweedaags herfstarrangement is ook mogelijk. Van een assurantietussenpersoon mag worden verwacht dat hij bij het afsluiten van een verzekering voor een collega dezelfde mate van zorgvuldigheid betracht als voor derden. Op zijn beurt mag van deze collega weer worden verwacht dat hij zijn eigen verantwoordelijkheid neemt, waaronder het kennisnemen en lezen. Ontbrekend: wijn Wat is een redelijke vergoeding voor een middag klussen?


In geval van een vriendendienst zou dat meer dan voldoende moeten zijn. Wellicht nog een flesje wijn of een bos bloemen en natuurlijk wat te eten en drinken tijdens het klussen. Is het een vage kennIs dan kun je overwegen totaal Euro te vragen.


Dat zou ik dan redelijk vinden. Ligt overigens ook aan . Ik kreeg voor een kleine vriendendienst deze wijn , maar vind er niet zo veel over terug… Kun jij er iets over zeggen ? En wat moet dat seksistische plaatje daarbij ? Vrouwen met te weinig kleding aan kopen goedkope wijnen ? Men kan aan de drie avonden als één geheel deelnemen, maar desgewenst ook aan één of twee avonden. Op of voorbij en ge hebt de cadeau gehad. Geen onnozel kaderke of postuurke wat toch maar tussen de rommel terecht komt. En race-initiatie via Bongo bon of dergelijke staat dus bovenaan mijn lijstje Wink.


Als dat te duur is neem ik ook wel graag genoegen met wijn of chocolade of etentje ergens. Hoezo natuurlijke wijn ? Dit was de reactie van een vriend van mij die ik een glas vin nature liet proeven. Wijn is toch altijd natuurlijk? Een flesje wijn , een pak koffie, maar ook tickets voor Center Parcs en nog een heleboel andere spullen zoals calciumtabletten en een cd-rom van een dansschool passeren de revue.


Vriendendienst wijn

De box bevat acht kleinere dozen, gerangschikt . Zoals de naam al zegt, een drank voor de zomer en het is een rode wijn vermengd met een zoete citroen soda. Deze drank is zoet en verfrissend en het komt in de buurt van de meer bekende sangria. Alhoewel sangria als typisch Spaans beschouwd wordt heb ik hem nog niet dikwijls in een Spaans café gezien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.