vrijdag 5 juli 2019

Indesit wasmachine lampjes knipperen

Eerste keer heb ik water en natte was dr uit gehaal zeefje van de pomp beetje schoongemaakt, er zat een 50c muntje in en een scherpe gordijnhaak. Als ik mijn idisiet wasmachine wil 1aanzet dan begint hij met water pakken na seconden begint de rode lamp te knipperen en tegelijk Let 3enhij. Indisiet wasmachine lampjes knipperen. Indesit staat eigenlijk voor In de shit.


Er is geen storingscode die hij weergeeft want het betreft een storing van de module. Probleebij het aanzetten van het apparaat gaan direct alle lampjes knipperen en zijn ze niet meer te.

Hallo kan iemand mij misschien helpen mijn wasmachine doet het niet meer. Alleen het lampje van de deur blijft knipperen aan een stuk door dus zonder onderbrekingen. Waardeer dit antwoord Misbruik melden.


Reageer op deze vraag Misbruik melden. Mijn wasmachine staart niet en de rood licht . Wij hebben hetzelfde probleem. Ook na het resetten werkt de wasmachine niet meer. Wil) had vanmorgen geen zin meer.


Als je het deurtje open do.

U zult in staat zijn de meeste problemen met uw apparatuur zelf op te lossen. Gedetailleerde omschrijving: Titel zegt het al, wasmachine doet niks meer, lampjes blijven knipperen , af en toe stopt het en kunnen we de wasmachine een paar minuten laten draaien, waarna hij weer overgaat naar het oude gedrag. Graag een soort all-in prijs, indien mogelijk!


Ik lees op het internet dat . Ik heb de handleiding nagelezen evenals op internet proberen uit te zoeken wat dit betekent, helaas kom ik er niet uit en probeer ik het middels dit forum. Wie kan mij wijzer maken . En vanaf nu, dit kan de eerste afbeelding. Ariston ASL60V Troubleshooting guide from indesit wasmachine lampjes . Het gaat hierbij om de horizontale als de verticale lampjes. De droger reageert dan niet op enige knopjes.


Echter, na verloop van tijd (30min-uur) stopt het knipperen en kan de machine weer normaal gebruikt . ALLE LAMPJES KNIPPEREN SNEL - euromaxx,rh:euromaxx. Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. Aangeboden, wasmachine voor onderdelen. Is niet meer programmeerbaar, alle lampjes knipperen. Sinds een paar dagen blijft mijn wasmachine halverwege het programma hangen.


Hij knippert dan alsof hij klaar is, maar het lampje van de deur knippert ook en ik krijg hem niet open. Als ik hem laat afpompen gaat daarna de deur wel open, maar mijn was is zeiknat dus mijn droger draait overuren. Check onze wasmachines en wasautomaten.

Lees reviews en vergelijk prijzen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.