woensdag 2 oktober 2019

Koelkast bakjes action

Welke producten zijn nieuw bij Action ? Je vindt elke week meer dan 1nieuwe producten in ons assortiment. Bekijk ze hier of kom naar een winkel in jouw buurt. Heb je teveel gekookt en wil je het eten bewaren? Dan heb je een fijn bewaarbakje nodig.


Bij Xenos vind je allerlei bakjes om je restjes in te bewaren. Deze kun je dan makkelijk in de koelkast of vriezer leggen. Wil je graag een magnetronbakje zodat je het eten van de vorige dag even op kunt warmen?


Extra ruimte in uw koelkast met deze handige opbergbox vna Action deal. Zo kan ik er zelf één keer van eten en vries ik de rest in voor een andere dag. Deze handige bakjes van de Action zijn geschikt voor de vriezer en hebben een handig formaat: niet te klein en niet . Sinds ik deze handige koelkast -opbergbakken heb , ziet.


Koelkast bakjes action

Je kunt de tape in stukjes knippen en er bijvoorbeeld je boodschappenlijstje of recepten mee op je koelkast 'plakken'. Ik deel mijn favoriete. Lijkt het net alsof je het . Wat kan een mens veel spullen hebben.


Nu we bezig zijn met de koop van een huis (hier vertel ik later meer over.) ben ik al langzaam begonnen met een beetje op te ruimen. Om wat beter overzicht te hebben van de spullen kocht ik een karretje vol opbergers bij de Action. Vooral de draadmanden zijn . Worden idd ietsje slapper in de magnetron maar het plastic is ook niet zo stevig dus ja als het opwarmt wordt het wat slapper. Ik ben graag met voeding bezig, gooi niet graag iets weg en verpak dingen in de koelkast het liefst luchtdicht.


Koelkast bakjes action

Het resultaat is dat mijn vriezer, koelkast en voorraadkasten worden bewoond door tientallen plastic bewaarbakjes van diverse maten en merken. Werkt prima, maar er kleven ook nadelen aan. Daarom nam ik deze mee, ideaal voor een overgebleven portie na het . Deze van Action zijn mijn favoriet. Ze hebben een velvet laagje waardoor je kleding er niet zo snel afvalt en ook zijn ze heel dun.


Ze zitten per voor 99€. Voor de koelkast nog een bakje om alles in te sorteren. Iedereen kent het Handlettering boek van Action wel. Helaas was deze uitverkocht ! Ik mag dan nog geen eigen stek hebben, maar heb wel al enkele leuke home accessoires op zak om het huisje mee op te starten.


Daar zal Action wel voor iets tussen zitten. Ik stond al een paar keer bij deze kandelaars rond te draaien en . Mini koelkasten koop je eenvoudig online bij bol. Vele aanbiedingen bij bol. Cuisinier Deluxe Thermo-elektrische Mini Koelkast - Liter - Zwart - Wit.


Een bakje yoghurt, boter, olijven en… Meer. Berichten over action geschreven door crazyfunlifesite. Mijn zoontje wou graag een vuilbakje op zijn kamer, dus ik nam dit schattige Dory vuilbakje mee voor hem. Ze wisten dus dat in de mand op de koelkast iets leuks zat en deden hun best om er aan het einde van de week iets uit te mogen kiezen.


Koelkast bakjes action

Ff naar de action rijden (km) is nog altijd goedkoper dan van dat spul van HG halen hier in het dorp! In de grotere de aardappels en uien. Kan als set verkocht worden maar ook apart. Kan opgehaald worden maar ook verzonden worden.


Verzendkosten zijn voor de koper.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.