woensdag 20 november 2019

Ontbijt smoothie aardbei

Deze smoothie is een echte ontbijttopper, omdat er door de toevoeging van havermout en lijnzaad extra vezels in zitten. De dag beginnen met een gezond drinkontbijt, ik zeg geen nee! Als iemand mij vroeger had verteld dat je gezond kon ontbijten met een aardbeienmilkshake had ik waarschijnlijk gelachen, want dat kan toch nooit goed voor je zijn? Althans, deze versie dan.


Hij is zelfs tien keer gezonder dan dat bammetje met kaas wat ik vaak at. Lekker zoet door de aarbeien en .

Smoothies hebben zoveel voordelen: ze zijn lekker, fris, gezond en je kan ze op allerlei manieren maken, met alle soorten fruit. Geef ze bij het ontbijt een smoothie. Ontdek nu meer dan duizenden smakelijke njam!


Aardbeien zijn gezon smaakvol en bevatten weinig calorieën. Ze zijn het ideale ingrediënt voor een gezonde en lekkere smoothie. Daarnaast krijg je heerlijke aardbeien smoothie recepten.


In dit artikel leer je hoe je de perfecte aardbeiensmoothie maakt met behulp van een handige tabel. Havermout is gezon je kunt er alle kanten mee op én het is ook nog eens ontzettend vriendelijk voor je portemonnee.

Deze ontbijt smoothie kan ik ook aan dat lijstje toevoegen. Kijk, wat wil je nog meer. Tijd om aan de slag te gaan met deze heerlijke havermout smoothie met aardbei ? Deze snelle ontbijtsmoothie met banaan, aardbei , rode bes en passievrucht is een heerlijk begin van de dag. Hier vind je het recept.


Frisse en gezonde smoothie van gemalen havermout vlokken met gepureerde aardbeien en peer. Kickstart je maandag met deze gezonde ontbijt smoothie met havermout en aardbei ! Ik vind het heerlijk om mijn dag te beginnen met veel energie! Mijn ontbijtje is de belangrijkste maaltijd van de dag want dit bepaalt de structuur van mijn hele dag, herkenbaar? Als ik goed ontbijt krijg ik geen zin om te . Smoothie met banaan, aardbei , havermout, halfvolle yoghurt en geroosterd sesamzaad.


Goed begin van je dag met deze heerlijke combinatie van aardbei , yoghurt, gemoute haver en zaden. Dit is een snelle veganistische smoothie , met een vol en romige structuur. Ontbijt smoothie haver-yoghurt-mango. Er is geen reden om een goed ontbijt te missen als het zó gemakkelijk te maken is! Was de aardbeien en leg aardbeien apart voor garnering.


Verwijder bij de rest van . Noten in een smoothie , je verwacht het niet naar het is heerlijk!

Vooral de combinatie van noten met vers fruit en volle yoghurt is werkelijk verrukkelijk. Je hebt binnen een paar minuten een super snel en voedzaam ontbijt op tafel staan dat je lichaam voorziet van vele benodigde voedingsstoffen. E xtra vitaminen voor de start van de zomer. Iedereen gaat weer zonder jas naar buiten en er wordt volop genoten van de frisse lucht.


Een zachte smoothie vol verse aardbeien en goede vetten is een heerlijk lichte maar voedzame start van de dag. Ook als tussendoortje is deze smoothie ideaal. Laat zitten, die croissant en ga voor gezond!


Eerlijk is eerlijk: tot voor zeer kort geleden bestond een feest-ontbijtje voor mij uit croissants, bagels met zalm en bieslook, feeststol, gekookte . Mango- aardbei smoothie. Moet je echt eens proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.