dinsdag 3 december 2019

Onderzetters maken van wasknijpers

Ik ben Anouk wat jullie kijkers in mijn video,s kunnen zien zijn Knutsel Video,s, Shoplogs Proefvideo,s. Beplak steeds één knijper met een stuk washitape. Wanneer alle wasknijpers zijn voorzien van een stukje tape kan het samenstellen beginnen. Hiervoor had ik knijpers nodig.


Onderzetters maken van wasknijpers

Vandaag een tutorial waarin ik uitleg hoe bloemen van papier kunt maken (roosjes). Met halve wasknijpers kun je alle kanten op. Je kan er ook kant mee op gaan. Het zou een hanger kunnen worden, of gewoon een onderzetter , een kunstwerkje of je lijmt het op een meubelstuk, of hangt het in de tuin.


Geef het voor Valentijn aan je. Het duurde eventjes, maar vandaag heb ik weer een DIY voor jullie. Vaak ben ik tijdens het maken van een DIY ontzettend enthousiast, terwijl ik dan achteraf denk: meh.


Niet mooi genoeg, toch niet zo leuk als ik . Of van de losse stokjes een foto of schilderijrand maken. Groetjes Corrie de Waardt Woudenberg Er zijn hele leuke boekjes om dingen te maken met knijpers gr janny. Jaren geleden heb ik eens . Op zoek naar originele onderzetters voor je potten en pannen? Maak er zelf van oude wasknijpers ! Dit heb je nodig Wasknijpers Lijm VerfLet op!


Gebruik lijm en verf die de nodige warmte kan weerstaan! Aan de slag Haal de wasknijpers uit elkaar. De wasknijper is een geliefd DIY-item want je kunt er veel kanten mee op. Heb je wel eens gedacht aan een onderzetter volledig gemaakt van houten wasknijpers ? Houten wasknijpers kennen we allemaal wel bij het ophangen van de was. Wasknijpers zijn van hout gemaakt en zijn daarom ook voor allerlei andere doeleinden te geberuiken.


Onderzetters maken van wasknijpers

Zo kun je met de houten delen bijvoorbeeld een servethouder maken of een onderzetter voor pannen. Met de ijzeren onderdelen kan ook van . Deze vrolijke onderzetters zijn gemaakt van wasknijpers : onderzetters van wasknijpers. Onderzetters van wasknijpers.


Zeker als je een mooie tafel hebt en vaak visite over de vloer hebt. In dat geval kun je nooit genoeg onderzetters hebben. Ook onderzetters kun je zelf maken met plexiglas. DIY oplossingen om zelf jouw eigen designer item te maken ! Je kunt je onderzetters zelf . In het volgende idee laat een vrouw zien hoe je van simpele houten wasknijpers een ontzettende leuke lamp kan maken ! Van papieren onderzetters maak je deze leuke kerstengelen.


Onderzetters maken van wasknijpers

Ik ga de ster van houten latjes maken. Lijkt me erg mooi staan op de fotoschap boven mijn televisiemeubel. Hopelijk gaat het lukken en kan ik . Van puzzel naar kerstboomversiering.


Deze kerstboomversiering is leuk om met kinderen te maken ! Zie je mooie creaties in de boom met. Stilstaand beeld van Van wasknijpers naar menuplanner. Bekijk ideeën over -wat te maken van wasknijpers op Welke.


Onderzetters maken van wasknijpers

Hollandse inspiratie, die je eenvoudig bewaart in je eigen collecties.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.