dinsdag 3 december 2019

Smoothie appel peer banaan kiwi

Smoothie met kiwi , banaan en peer. Mijn man lust graag kiwi. Maar omdat ik niet echt van kiwi houdt, hebben we het niet zo vaak in huis. Dus om mijn man een plezier te doen, besloot ik eens een smoothie te maken met kiwi.


En dat was me toch lekker! Dus een echte aanrader, ook als je niet van kiwi.

Begin je dag goed met een lekkere en gezonde smoothie. Ik ben echt fan van smoothies omdat je op een lekkere en makkelijk manier vitamines binnenkrijgt en daarnaast zijn smoothies super simpel te maken en kun je erin doen wat je nog in huis hebt. Deze keer een bananensmoothie met appel en peer. De lente is begonnen, het zonnetje schijnt, en ik heb zin in lekker en gezond voedsel! Geen idee hoe dit komt, maar het is geen nare bijkomstigheid.


Vitamientjes zijn altijd welkom! Ik geef je het recept van een heerlijke frisse smoothie met banaan , . Doe de gepelde banaan , de frambozen, de havermout en de yoghurt in de blender en meng tot een glad . Diepvries bosvruchten, kiwi , peer , etc.

Sap: In plaats van water kan je ook (versgeperst) sinaasappelsap gebruiken, of bijvoorbeeld appelsap. Voor de smaak is het niet nodig. Anders: Je bent misschien geneigd om er andere . Verwarm de oven voor op 2oo graden. Bij een zomers zonnetje hoort een lekker zomers drankje!


Wat dacht je van een gezond drankje, zoals een smoothie ? Een echte zomerse vrucht is de kiwi met die heerlijke rijke smaak! Je kunt ook zelf fruitsmoothies maken. Deze lekkere kiwi smoothie recepten helpen je op weg met het maken van dat heerlijke drankje!


Dit geeft een lekker koel effect aan je smoothie. Je beslist zelf welke combinaties je maakt en daarmee ook hoe zoet je het wil hebben. De ene fruitsoort is nu eenmaal zoeter dan de andere. Een heerlijke verse fruit shake voor mensen die proberen aan te komen. Vind je een smoothie met basilicum erin een beetje gek?


Dit plantje is niet alleen goed voor het opvrolijken van een gerecht, maar bezit nog veel meer eigenschappen. In India maken de mensen al eeuwenlang thee van basilicum vanwege de geneeskrachtige werking tegen buikkrampen, misselijkhei . Makkelijk om te maken, lekker om met de kinderen te doen en best wel gezond. In het teken dat we langzaam richting de lente gaan wou ik een smoothie met jullie delen die daar bij past.


Heel lekker us deze smoothie in de zomer.

Ik dronk deze vorig jaar in de zomer echt heel erg veel is lekker, gezond en verfrissend. Ontdek hier de beste recepten voor kiwismoothies! Deze smoothie is lekker zoet en kinderen zijn er dol op. Het recept is voor vier glazen.


Mango en peer smoothie. Ingrediënten bananen vers of bevroren handvol aardbeien (liefst bevroren) kopje sinaasappelsap eetlepel honing Bereiding Haal de schil van de bananen. Meestal dan dus puur als een smoothie , of met melk voor een milkshake.


Daarnaast kun je in een smoothie wel die banaan doen, die je wellicht niet meer als handfruit zou eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.