woensdag 4 december 2019

Ontbijtshake havermout

Ontbijtshake havermout

Zoveel lekkers te maken met havermout ! Ik zet mijn favo havermout ontbijt recepten voor je op een rijtje, van ontbijtcake, tot pannenkoeken, tot smoothie. Tegenwoordig ontbijt ik graag met een bak warme havermout met banaan, kokosrasp en een beetje honing. Heel goed vullend en lekker om je dag mee te beginnen (yes, ik hou van een zoet ontbijt !). Maar als ik een grote bak Griekse yoghurt in de koelkast heb staan, dan maak ik regelmatig deze . De dag beginnen met belangrijke vetten uit noten en zuivel, vezels, eiwitten en koolhydraten uit de havermout en yoghurt en een berg belangrijke vitaminen uit spinazie, banaan en sinaasappel.


Ontbijtshake havermout

Deze groene ontbijtsmoothie is een goede start van je dag. Door alle belangrijke voedingsstoffen kunnen je . Ontbijt smoothie met havermout. Dit is de perfecte ontbijt smoothie. Ik heb mijn smoothie en sappen inname een beetje verwaarloosd lately.


Ik drink ze nog nauwelijks. Behalve in het weekend want dan gaat Maurits met de slowjuicer . Deze recept voor een gezonde ontbijtshake met havermout en rood fruit is ideaal voor als je weinig tijd hebt. Met een ontbijtshake als deze kun je natuurlijk volop variëren. Je hebt alleen een hoge kom en een goede blender nodig om het te maken!


Voeg de banaan, sinaasappel, gember en havermout toe. Mix het tot een glad mengsel. Schenk de smoothie in een glas. Het is gezon goedkoop, simpel te bereiden en je kunt er veel verschillende gerechten mee maken.


In dit artikel lees je waarom een havermout ontbijt een gezonde start van je dag is, waarom het je helpt met afvallen en hoe je het perfecte . Niet iedereen bij ons thuis heeft een gezonde eetlust in de morgen. De havermout en walnoten zorgen voor extra vezels en stevigheid. We weten zeker dat deze smoothie bij jou in de smaak gaat vallen! Vind je de smoothie niet vloeibaar genoeg? Dan kun je wat water toevoegen om de ontbijt smoothie beter drinkbaar te maken.


Ontbijtshake havermout

We gebruiken diepvriesboerenkool om . Je kunt de smoothie makkelijk een avond van te voren maken, dan wordt de havermout extra goed opgenomen door de yoghurt. Havermout is één van de beste opties voor een gezond ontbijt. Laat hem dan minuten staan!


Doe de gepelde banaan , . Als iemand mij vroeger had verteld dat je gezond kon ontbijten met een aardbeienmilkshake had ik waarschijnlijk gelachen, want dat kan toch nooit goed voor je zijn? Althans, deze versie dan. Hij is zelfs tien keer gezonder dan dat bammetje met kaas wat ik vaak at. Lekker zoet door de aarbeien en . Dit doe je dus allemaal eventjes in de blender en dan is het klaar!


Je kunt zelf nog wat aanpassingen doen aan de verhoudingen zodat hij de dikte . Daarnaast heb ik meer dan uur lang geen trek na het eten van havermout , omdat ik verzadigd ben. Ook kun je het eten een paar uur voor je training, zodat je volledig opgeladen bent of (minder populair) later op de. Deze ontbijt smoothie met blauwe bessen is lekker vullend door de havermout , zo heb je de rest van de ochtend geen honger meer. Ontdek nu meer dan duizenden smakelijke njam! Alles in de blender en klaar is je voedzame ontbijt ! Een ideaal ontbijt voor haastige ochtenden of om mee te nemen.


Lijkt je elke dag havermout eten maar ééntonig? In dit artikel geven wij tips over hoe je met havermout elke ochtend kan variëren en zo een smakelijk ontbijt op tafel kan zetten met de ingrediënten naar jouw keuze. Voor ieder wat wils en zonder al teveel gedoe! Vroeger werd havermout heel veel gegeten in de vorm van .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.