dinsdag 31 december 2019

Smoothie peer kiwi avocado

Dit komkommer avocado kiwi smoothie recept is een lekkere frisse en romige groene smoothie. Boordevol mineralen, vitamine en gezonde vetten. Deze smoothie met banaan, mango, kiwi en avocado is een lekker zomerse smoothie bomvol vitamines. Lees hier hoe je hem maakt.


Start je dag gezond met dit ultieme, zomerse smoothie recept van peer en avocado.

Slechts een paar ingrediënten en een blender en klaar is je gezonde sapje! In deze blog heb ik zeven heerlijke groene smoothies met avocado voor je op een rijtje gezet. Door avocado aan je smoothie toe te voegen, verhoog je de voedingswaarde van je smoothie. Kunt u op onze website niet vinden wat u zoekt, neemt u dan vooral contact met mij op.


Stop het daarna in de blender. Schil vervolgens de kiwi , de appel en de peer , en snijd ze in stukjes. Voeg het in stukjes gesneden fruit, het limoensap, de verse spinazie, het water en de gemalen ijsklontjes toe aan de blender. Een gezonde groene smoothie met o.

Banaan avocado peer kokosmelk smoothie. Laat een reactie achter. Bereiding: Schil de banaan, avocado en de peer. Hak alles in grove stukken en doe het in de . Lekker makkelijk, niet te zuur en niet te zoet.


Probeer dit recept met peer ! Maal alle ingrediënten in een blender, of met een staafmixer in een hoge beker, tot een mooie gladde . Fruit smoothies (x 1gram). Als ik even geen écht recept kan bedenken, en toch iets op de blog wil zetten, dan is een smoothie recept op zich een prima back-up. Er zijn immers zoveel variaties te bedenken.


Zoals deze perensmoothie met kiwi , spinazie en komkommer bijvoorbeeld. Smoothie met peer , kiwi , komkommer en spinazie . Ontdek hier de beste recepten voor kiwismoothies! Doe de peer samen met de spinazie, kaneel en water in een blender en mix tot een egale massa.


Haal de schil van de avocado. Vandaag test ik een nieuwe blender, deel ik mijn favoriete ontbijtsmoothie van dit moment, en geef ik een blender weg, de Bosch SilentMixx!

Doordat ik voor mijn dochtertje een fruithapje maakte met mango en avocado ben ik . Banana kiwi coconut smoothie cup coconut water or coconut milk large ice cubes large banana kiwi fruit (peeled and sliced.).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.