maandag 6 januari 2020

Smoothie appel peer kiwi sinaasappelsap

Appel , sinaasappel en kiwi smoothie ! Ik moet echt weer een smoothie gaan maken. Want het is zo lekker en gezond! Ik en fruit, een perfecte combinatie - al zeg ik het zelf - Maar wil je weten hoe ik dit heb gedaan?


En wil je dit zelf eens maken en uitproberen? Benodigdheden: blender of keukenmachine.

Bereidingstijd: minuten. Doe beide in de blender, voeg het water toe en meng . Giet de sinaasappelsap en yoghurt in de blender, zet hem aan en voeg geleidelijk het fruit toe. Verwarm de oven voor op 2oo graden.


Ontdek hier de beste recepten voor kiwismoothies! Deze smoothie is lekker zoet en kinderen zijn er dol op. Het recept is voor vier glazen.


Opgelet: meet de ingrediënten af met dezelfde koffiekop.

De grootte van deze koffiekop maakt niet zoveel uit, zolang je dezelfde maatstaf maar gebruikt. Onderstaande hoeveelheden zijn een benadering. Besprenkel het vruchtvlees met het.


Smoothie met kiwi , banaan en peer. Mijn man lust graag kiwi. Maar omdat ik niet echt van kiwi houdt, hebben we het niet zo vaak in huis. Dus om mijn man een plezier te doen, besloot ik eens een smoothie te maken met kiwi.


En dat was me toch lekker! Dus een echte aanrader, ook als je niet van kiwi. Deze veldsla komkommer peer kiwi smoothie is een hele lichte groene smoothie. Ideaal als je de avond ervoor flink getafeld hebt.


Neem dan eventjes een pauze en maak voor jezelf een lekkere smoothie ! Je vindt hier een aantal heerlijke recepten. In deze receptjes zit veel fruit. Dat maakt dat het lekkere en gezonde tussendoortjes zijn.


Overdrijf ook niet met smoothies ! Wissel af met een gewone appel , sinaasappel , peer , kiwi , banaan,. Een klassieke en toch super lekkere en gezonde shake bevat kiwi , banaan en sinaasappel.

Ingrediënten (shake):. Bekijk ons recept van een heerlijke ontbijtsmoothie. Makkelijk om te maken, lekker om met de kinderen te doen en best wel gezond. Banaan, sinaasappel , peer.


Kiwi , aardbei,honingmeloen. Pruimen,vijgen, frambozen. Zo kan je ook onderling combinaties maken, want alles kan je combineren.


Doe je alles in de blender of gebruik je de staafmixer, dan kan je zolang pureren tot er geen stukje meer inzit. Rijkelijk gevulde smoothie ! Bewaar uw fruit in de vriezer. Altijd verse koude smoothies wanneer u er zin in heeft.


Daarnaast kun je in een smoothie wel die banaan doen, die je wellicht niet meer als handfruit zou eten. Je kunt de smoothie prima .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.