dinsdag 11 februari 2020

Vellum papier

Vellum papier

Sizzix XL stans uit wit linnenpersing papier samen met wit vellum , de. Action Hebben jullie dat ook, wanneer ik bij de creatieve spullen van de action ben is het net alsof ik op ontdekkingsreis ben. Altijd op zoek naar welke leuke nieuwe aanwinsten ik nu weer kan vinden. Deze week vond ik meerdere super toffe producten, waaronder deze leuke vellum papier blokken.


Chique voor bijvoorbeeld . Uw hobbywinkel voor Kaarten maken, Scrapbooking, Accesoires, Kaarsen maken, Hobbygereedschappen en nog veel meer. Betrouwbaar en Voordelig. Meld u aan voor de nieuwsbrief en ontvang elke week . Als ik bij de Action ben (wat vrij vaak is) kijk ik altijd even bij de knutselspullen. Ze hebben daar regelmatig iets nieuws liggen.


Vorige week lagen er heel veel nieuwe dingen. En ook heel veel leuke dingen! Ik kon me niet inhouden en nam wat knutselspullen mee. En ik denk dat jullie dat ook wel leuk . Ik vraag voor een stevige kartonnen envelop € extra. Nieuw Ophalen of Verzenden.


Vellum papier

Schreef men in de Oudheid in het Nabije Oosten op leer (gelooide dierenhuid) en in Griekenland en Rome vooral op papyrus, gedurende de . Het papier is geschikt voor veel creatieve doeleinden. Perkament papier is transparant papier van 1gram. Zo kunt u het papier bijvoorbeeld perforeren, ciseleren of beschilderen met inkt of verf. Het lichtere gewicht van het papier maakt het zeer geschikt als inlegvel of binnenkaart. Vellum is grams transparantpapier.


Maar het is uiteraard nog stevig genoeg voor de andere Pergamano technieken zoals perforeren, ciseleren en schilderen. Voor alle duidelijkheid zal ik in dit bericht verwijzen naar vellum omdat dat de meest herkenbare naam is. Je kent vellum al, toch? Maar je moet vellum niet verwarren met papyrus. Dat zijn totaal verschillende materialen.


Vellum papier

In dit pakje zitten witte vellen vellum van Aformaat. Dit prachtige perkamentachtige papier is eenvoudig beschrijfbaar met de vellum marker en bestempelbaar met onder andere Stazon inkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.