woensdag 5 augustus 2020

Tosti en tea katwijk

De meest volledige site met ruim 66. Sieraden en chocolate night! Tosti en Tea organiseert in samenwerking met By Bien een vrije inloop sieraden en choclatnight! Iedereen is van harte welkom! Kom vrijblijvend de sieraden in het echt .

Ergens verstopt op een hoekje net achter het winkelcentrum van Katwijk aan Zee, kun je onder het genot van een lekker bakje koffie of thee even helemaal onthaasten. Een high tea bij Locals duurt ongeveer 5uur en is een heerlijke mix van onze lunchkaart! Wij bieden verschillende lunchgerechten aan, waarbij je met allergieën ook bij ons terecht kunt.


Dus kom gezellig wat eten en drinken bij Caffé Blondy! BINNENKORT EEN NIEUWE KAART EN EEN TAKE-AWAY MENU. Je kunt hier heerlijk een bakje koffie met wat lekkers komen drinken, of je komt hier lekker lunchen! De specialiteit zijn hier de cupcakes waarvan ze iedere week een nieuwe variant hebben!


Zo ben je dierenverzorgster bij Avifauna.

En zo ben je sinds vorige week de trotse eigenaar van een koffiehuis aan de Dwarsstraat in Katwijk. Specialiteit: taarten, cupcakes en brownies. Mensen met een voedselallergie kunnen proeven van lekkernijen. De laatste week van augustus is voorbij.


Het was een relaxte week voor mij waarin ik me lekker rustig heb gehouden. Met als gevolg dat ik me wat beter voel! Ik heb lekker geluncht met vriendinnen, vond wat leuks in de kringloopwinkel en ik ging naar Oranjerock bij mij in het dorp. Deze week was weer volgepland met allemaal leuke dingen! Heerlijk weer om lekker op te warmen bij Caffé Blondy!


Zelfgemaakte focaccia met mozzarella, rucola en vers. Deze high tea was in woord FAN-TAS-TISCH! Pin_cafe_without_shadow. Cafewinkel is een lunchroom, koffiehuis en vintagewinkel in 1. Dit gemoedelijke en kleinschalige koffiehuisje wordt.


Grandcafé Restaurant Sunset Blvd. Ontdek een avontuur bij Sunset Blvd in Katwijk.

Brasserie Buitenhuis is ouderwets . Katwijk is niet alleen een badplaats maar ook een kunstenaarsdorp. Er is veel kunst te zien, in het museum maar ook buiten aan de boulevard. Met dit culturele arrangement kunt u Katwijk op een andere manier ontdekken.


Vanaf heden kun je ook met PIN betalen in De Schuit. Je bestelling aan de bar, je concertkaartje of muntjes kun je nu dus gemakkelijk met je bankpas afrekenen. Hierbij ligt de voorkeur om deze contant en . Kom langs en proef het zelf!


Zo verlenen we onze diensten als paashaas, zwarte piet, ballon-uitdelers, noem maar op, ter promotie van verschillende winkelcentra in regio Leiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.