maandag 19 april 2021

Zanussi condensdroger doet niks meer

Onze droger doet van de eene op de andere dag niets meer. Na inschakelen gebeurd er niets, zelfs de led bij de start knop gaat niet branden. De filters zijn schoon en de schakelaar bij het filterluik doet het. Is uw klacht dat: Uw machine helemaal niets meer doet.


Er wel spanning op het stopcontact staat. U eerder echt helemaal geen klachten had.

De kans is dan groot dat uw printplaat kapot is. Beste techneuten, Een vriendin van mij heeft een zanussi ZTE 2condens droger. Met als probleem dat hij niets meer doet. Gebeurde zo uit het niets.


Een dag ervoor nog goed gewerkt. Er is geen display, geen getik geen gezoem. Op een andere wcd aangesloten. Aeg, Zanussi, Electrolux wasdroger doet niets meer.

Zoals altijd na het wassen met onze zanussi wasmachine gaat hij in de zanussi droger ZTE 1waar na het weer heerlijk droog is. Even het water eruit en alles na lopen waar stof achter blijft. Bekend probleem dat de ohm van . De zanussi zte 1droger doet van de de een op andere dag niets meer. De printplaat is kapot en deze heeft ook het verwarmingselement kapot gemaakt.


Half september doet onze droger ineens helemaal niets meer. Natuurlijk net na de garantietermijn van jaar, het apparaat is jaar oud. De reparateur geeft aan dat d. Mijn zanussi doet raar als ik op start druk doet ie niks. Lampjes branden alleen het begint niet als ik op start druk. Filters zijn schoon reservoir is leeg.


Reageer op deze vraag Misbruik melden. Type klus: Reparatie witgoed. Materiaal verzorgd door: In overleg met de vakman.


Eerste werkdag: Zo snel mogelijk . Iemand hier ervaring mee ? Bekijk hier het antwoord.

Al uw was zit netjes in de wasdroger, maar hij doet niets. Zanussi ZTE 2: Mijn Zanussi droger doet niks meer. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wat kunt u zoal controleren om te achterhalen wat de oorzaak is? Controleer of de stekker in het stopcontact zit, controleer de zekering in de meterkast.


Ook voor Marijnen en Nordland. Zie lijst met ondersteunde types. Dan is hoogstwaarschijnlijk de electronica defect. Een nieuwe electronica is verschrikkelijk duur (ca. € 15- € 2500) en dat betekent . Ik zit met een vervelend probleem.


Mijn droger doet het niet meer , helemaal niets , dus als ik de aanknop indruk gebeurd er niets. De droger is niet zo ou een jaar of vermoed ik. Ik heb de zanussi in de schuur gezet en mijn reserve wasmachine gepakt.


Vandaag stond hij mij voor de zoveelste keer . Heb jij problemen met je droger en geeft je droger een storingsnummer aan? Ook de thermische zekering kan ervoor zorgen dat het apparaat helemaal niet meer reageert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.