donderdag 30 maart 2017

Mengkraan geeft geen warm water

Mengkraan geeft geen warm water

Deze heeft twee wijzers, een rode en een zwarte. De rode wijzer geeft het minimum aan druk aan. De zwarte wijzer geeft de daadwerkelijke druk aan.


Indien de druk te laag is moet u bijvullen en vervolgens ontluchten. Indien u alleen op één bepaalde kraan geen warm water heeft dan ligt dit aan . Sinds er werken aan de waterleidingen in onze straat zijn geweest, loopt er iets grondig mank met ons warm water. Na de werken zat er zeer veel lucht in.


Geen warm water uit de kraan: wat nu te doen? Niks is vervelender dan koud water als u warm water verwacht. En dan vooral als u onder de douche staat! Als er geen warm water uit de kraan komt, kunnen er meerdere dingen aan de hand zijn. Misschien is het tijd om de kraan te ontkalken.


Kalk tast namelijk het mechanisme van een kraan aan. Ik vermoed dat de kraan niet correct werkt, maar ik vraag me ook of het systeem van werken van deze kraan correct is. Thermostaatkraan water wordt niet heet, hoe kan ik dit oplossen.


Toch wordt het water niet echt warm genoeg met de kraan in de warmste stand. Waar zou dat aan kunnen liggen? Moet ik extra afsluiter monteren in de . Je hoeft helemaal geen geld uit te geven voor een loodgieter hoor. Heb je thuis een haarfohn liggen? Fohn je waterleidingen in de badkamer warm.


ZET DE KRAAN WEL OPEN anders kan je waterleiding gaan barsten. Gewoon blijven fohnen tot et een water er weer uitstroomt. Duurde bij mij een uur ;). Nu heb ik sinds vanochtend in de douche geen warm water , maar aan de wastafel wel, en de verwarming doet het ook!


De ketel geeft geen foutmelding als ik de douche aanzet, hij blijft gewoon standby staan. Wij hebben dat ook geha wel warm water uit de wastafel kraan maar niet uit de douchekraan. Dit is geen mededeling, het zijn een paar vragen. Geeft jouw computer de vraagtekens() niet weer?


Maar gezien jij de inhoud van dit bericht niet begrijpt, waarom zet jij je stomme wedervraag dan in een NG die OP niet bedoeld heeft? Helaas moet ik OP teleurstellen ik heb geen antwoord op zijn vraag. Hallo, Ik krijg geen heet water meer uit mijn thermostatische kraan in douche. Er komt geen warm water uit de kraan. Wanneer je geen warm water kunt tappen , adviseren wij je in eerste instantie te controleren of de ketel of thermostaat een storing aangeeft.


Ik heb er een thermometer onder. Kijk vervolgens naar de storingstabel in de gebruikershandleiding van jouw ketel en volg de instructies. Kun je het probleem niet zelf verhelpen, . We kunnen eigenlijk niet meer douchen. Nu hebben we nog wel een ba met een kraan die wel warm water geeft en een wastafel met kraan die het ook gewoon goed doet. Kan het dus zijn dat de douchekraan van binnen kapot is zodat hij geen warm water meer geeft ? Controleer op elke kraan in uw huis of er warm water komt.


Mengkraan geeft geen warm water

Indien er bijvoorbeeld overal warm water komt, behalve in de douche, dan kan het probleem niet aan het gastoestel liggen. U dient de kraan of de douchekop, waaruit geen warm water komt, goed te . Onlangs installeerde ik een thermostatische douchekraan in onze nieuwbouwwoning ( warmwatervoorziening via doorstroomgaswandketel). Alhoewel het linker aansluitstuk van de kraan heet wordt, komt er geen warm water uit de sproeikop, zelfs niet op de maximumtemperatuur.


Ik dacht dat wij een CV-ketel hadden maar blijkbaar heb je er dan nog een boiler naast voor de douche en warm water ? Wij hebben het gehad bij onze oude en nu nieuwe cvketel oude en nieuwe kraan ( geen thermostaatkraan maar een hendel) met oude en nieuwe douchekop. En het rare is dat in die toestand er geen warm water meer uit de andere kranen (lavabo,keuken) komt. Indien er geen warm water meer uit de kraan komt, controleer dan de verwarmingsketel of hij het nog wel doet. Wanneer de cv-boiler geen warm water meer levert kan dat verschillende oorzaken hebben:.


Mengkraan geeft geen warm water

Heeft u geen warm water meer? De thermostaatkraan in de douche (waarschijnlijk Grohe) geeft geen goed warm water meer, ook al zet je hem op zijn warmst. Terwijl ik op internet heb . Het kan dat wij bezig zijn met onderhoud of een storing.


U hebt wel water, maar geen warm water ? Soms kunt u het probleem zelf oplossen. Waarschijnlijk heeft uw probleem te maken met gas of elektriciteit. Neem contact op met uw energieleverancier. Mijn mengkraan geeft alleen nog lauw water.


Mengkraan geeft geen warm water

Op uw mengventiel zit een instelknop waaraan u kunt draaien om de temperatuur opnieuw in te stellen. MAIL ONS Contactformulier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.