maandag 27 november 2017

Chocolade boontjes

Pure chocolade met een intense mokkasmaak UTZ cacao. UTZ gecertificeerde boeren gebruiken betere landbouwmethodes, met respect voor mens en natuur. Dit product is niet meer op voorraad met deze attributen, maar wel met een andere combinatie. Chocolade koffieboontjes - Moccaboontjes 1gr.


Waarschuwing: Laatste items in voorraad! Geschikt als decoratie en maakt ieder chocoladewerkje helemaal af.

Mokkaboontje van pure chocolade. We verpakken deze mokkaboontjes per zakje van 2gram. Verpakking De verpakkingen zijn zo gemaakt dat ze met gemak door de brievenbus passen. Dat betekent dat je niet speciaal thuis hoeft te . Verwen je zelf en je gasten met deze overheerlijke pure chocolade mokka boontjes van Bonbiance en ze komen graag terug voor meer.


Ingrediënten: Suiker Cacao Cacaoboter Koffieboon, Emulgator E3(Soja) Aroma Glansmiddel E41 E9Plantaardige olie. Zie verder onder AMANDEL en EMULSIE. CHOCOLADE - BOONTJES , zie CACAO.

Ik kijk naar de repen, die chocolade heten. Ze weet dat ik een domme jongen ben, en overbluft me daarom. Weer kijk ik die repen aan, die chocolade zijn. Hebt ge dat reeds gegeten?


Ook zij kijkt de repen aan, zij aarzelt met . Ik had ze deze week al gegeten met de scheermessen, maar omdat de buurvrouw zo gul was met de boontjes , konden we ook vandaag nog genieten van al dat lekkers. Voeg de boontjes toe en laat ze nog even goed doorwarmen. Pindakaas chocolade bananenbrood . Na een middag zoeken naar de romanticus en barbaar, staakten wij de jacht voor een zit plek bij van mijn favoriete lunch gelegenheden.


Vanaf de buitenkant geeft de bekende huisstijl een . Kalfs Snuit, ziet Orant. Kalkmaking door middel van knagende en bytende vogten of Corrosio. Levendige of ongeleschte Steenkalk.


Zakje met 2gram mokkaboontjes. Siroop met amarettosmaak uit de Franse Alpen - 2ml.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.