maandag 30 april 2018

Goede raamwisser hara

Goede raamwisser hara

Wij willen iedereen enthousiasmeren om te leven in harmonie met de natuur. Hij is vast al vaker voorbij gekomen,maar ik moet hem even delen,ben razend enthousiast. Koop of Verkoop hara op Marktplaats.


Tot meter verstelbare telescoopstang van ha-ra geschikt voor ha-ra raamwisser. Maar op de conische aansluiting zullen de meeste wissers. Zo goed als nieuwe ha-ra dweilset.


De gele droge is nog helemaal nooit . Bedankt voor jullie hulp. U kunt nog proberen ghet rubber om te draaien zie filmpje als dit niet helpt dient u deze te vervangen . Gebruik dan Hara telescopische stelen die . Bekijk dit filmpje voor gebruik ramen zemen zonder strepen. Handig ramen poetsen met Hara raamreiniger.


Goede raamwisser hara

Het gebruik van een Hara raamwisser is niet moeilijk maar er zijn wel een paar tips Daarvoor deze. Laatst moest een kennis iets van de Hara hebben en heb ik een party georganiseerd. Niemand kwam die avond maar er hebben wel een aantal mensen een bestelling doorgegeven. Daar heb ik een deurmat aan overgehouden en die is goed.


Scheelt enorm in natte en vieze voetstappen op de vloer. Er zijn van die klusjes in het huishouden waar je niet op zit te wachten. De ramen lappen bijvoorbeel daar heb ik echt een hekel aan.


Goede raamwisser hara

Hoewel ik altijd weer blij ben als ik door heldere ramen naar buiten kan kijken. Het is een raamwasser en trekker ineen voor het wassen . Op werkdagen voor 22:bestel morgen in huis. Raamwissers van de beste merken zijn verkrijgbaar bij Blokker! Gratis verzending vanaf €2-. Koop bij online huishoudwinkel Blokker.


Anja Brand verkoopt schoonmaakproducten. Ze werkt vanuit huis en gaat vaak naar een party waar mensen na afloop spullen kopen. Is jouw raamwisser al op. Doe het rubber er weer in 5. Druk de puntjes van het handvat goed tegen het rubber aan en doe de schroef er weer in. In minuten weer een prachtig resultaat!


Goede raamwisser hara

Ik gebruik HARA voor de ramen en heb ook de raamwisser : Ideaal! Het is wel duur in aanschaf (allebei ongeveer euris), maar met een fles HARA en een busje Kalkex doe ik ook minstens een jaar. Belangrijkste is een goede raamwisser. Je begint met het afnemen van de ramen met een natte spons, daarna trek je met de raamwisser in een vloeiende beweging van links naar rechts en van boven naar beneden.


Ha-Ra Martha van der Veen. Heb ook allerhande doenje maar daar he ik het niet zo op vind het niet fijn dat alles ee andere werking heeft en je . Ik heb de raamwisser echt een geweldig ding!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.