vrijdag 14 februari 2020

Smoothie mango banaan sinaasappel

Deze mango banaan smoothie met sinaasappel is heel erg lekker en het is zo simpel om een mango smoothie te maken! Stop wat mango en yoghurt in de blender, even mixen en je bent klaar. En deze snelle smoothie is behalve lekker ook nog eens super gezond. Gezond en lekker combineren uitstekend!


Maak zelf de lekkerste smoothie met dit recept! Schil de mango , snijd in kleine blokjes.

Haal de schil van de bananen en snijd de bananen in schijfjes. Doe dit bij de mangoblokjes in de kom met het sinaasappelsap. Maak dit mengsel glad met de staafmixer of in een blender. Wanneer je geen bananen in huis hebt, kun je deze ook . Als ik vrij heb, vergeet ik vaak om mijn fruit te eten.


Maar door deze smoothie mango - banaan - sinaasappel heb ik meteen weer mijn vitamineboost binnen! Het is zo simpel om te maken en het enige wat je nodig hebt, is een keukenmachine. Ik gebruik steeds vaker mijn keukenmachine voor smoothies of .

Snij de banaan in stukken. Pers de sinaasappels uit. Doe alles in de Blender en mix het tot een smoothie ! Schenk het in longdrinkglazen en zet er een rietje in. Pureer mango en banaan met het sinaasappelsap en de yoghurt in de blender. Ik heb deze smoothie gemaakt voor ongeveer glazen.


Een heerlijk drankje om mee te nemen als u de stad in gaat, of om als ontbijt te nuttigen. Je kan ook een paar eetlepels havermout doorheen doen bij stap dan heb je een heerlijke ontbijtsmoothie ! En natuurlijk kan je ook stukjes diepvries mango gebruiken. Tip: Zorg dat minimaal fruitsoort bevroren is, hierdoor is je smoothie. Smoothie van mango , banaan en sinaasappel.


Pel de banaan en snij deze grof. Ingrediënten (glazen). Was en schil de appel, verwijder het klokhuis en snij de appel in partjes. Je kunt ook een staafmixer gebruiken als je geen blender hebt. Voeg de honing toe en roer deze er door heen.


Verwijder de schil van de banaan een snijd hem in stukjes. Voeg het fruit in de blender, voeg de yoghurt en sinaasappelsap er aan toe.

Zoals elke zondag hebben we vandaag weer een smoothie recept. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo vaak een groene smoothie drink, ik maak liever een smoothie met alleen fruit. Maar toen ik laatst bij Het Vinkje een groene smoothie met ananas dronk, was dat toch wel erg lekker. Onderste laag: mango , gepel ontpit en gesneden.


Bovenste laag: banaan in stukjes gesneden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.