woensdag 12 februari 2020

Wel of geen ikea keuken

Ik moet eigenlijk een beetje lachen om mezelf. Als je het terugleest hebben we eigenlijk helemaal geen ikea keuken , maar ikea kastjes gecombineerd met. En we hebben wel de inbouwapparaten van ikea hoor.


Als het werkt en dat doet het hoeft er van mij geen duur merk op te staan, koken kan ik toch . Meer resultaten van radar. Dat wil zeggen dat wanneer de kasten tegen een muur worden geplaatst er geen ruimte tussen de muur en de achterkant van de kast overblijft.

Bij de meeste andere keukensystemen is dat wel het geval en houd je op die manier ruimte over voor zaken als waterleiding . Nou volgens Ikea ruim een week grmblgrmbl. Kasten zijn bij ons wel goed de oven en magnetron ook. Ik zeg niet doen het kost allemaal heel veel tijd en snipperdagen want de monteur belt op de afgesproken dag minuten tevoren. Ik durf er van uit te gaan dat deze monteur geen nieuwe koelkast . Ik zit nu in mijn tweede huis met Ikea - keuken en ik heb geen klachten!


Goed afhangen is een vereiste (want anders is het scheef en dat is jammer), maar verder is het prima waar voor je geld. In ons vorige huis hadden wij ook een ikea keuken. We hebben er jaar gewoond en in die jaar geen klachten gehad.

Vriendlief had wel alles uitgezocht en zo kwam het gasfornuis en de afzuigkap ergens anders vandaan. Dit heeft geen problemen gehad. Voor onze keuken in ons huidige huis zijn wij . Ook kunt u hier direct terecht voor uw badkamer en interieur. U kunt wel merken dat de keukens van Zweedse komaf zijn. Daarbij komen we bij het grootste voordeel van Ikea.


Bijna alles is op voorraad. Bij keukens is dit echter niet zeker. Er is dus geen sprake van lange levertijden. Deze keten verkoopt niet alleen keukens.


Ook hier geen problemen met een Ikea keuken , zelf geplaatst en apparatuur ergens anders afnemen scheelt een hoop in prijs, en je hebt wel A-merk apparatuur. Als je het laat plaatsen dan wordt het wel snel duur (vergelijkbaar met andere keukenboeren ). Alleen zoals al eerder is genoem de jaar . We kopen wel een keuken van een paar duizend euro. Bij Ikea heb je geen keukenverkopers. Ikea verkoopt zichzelf en daar worden keukens als kant en klare producten gezien met een vaste prijs. Keukenzaken verkopen zichzelf niet,.


Inbouwen van een ander merk doen ze ook, geen enkel probleem.

Je betaalt er natuurlijk wel voor. Wij hadden ook panelen die na een poosje slechte kwaliteit hadden. De planninggids helpt je je. Je keuken opmeten is niet moeilijk, maar het moet wel nauwkeurig. Installeer geen lades in een hoek.


IKEA keuken op te meten, te plannen, te bestellen. Belangrijk om te weten is het wel dat de Ikea keukens die worden samengesteld met het Metod systeem worden geleverd met een uitstekende garantie. De keukens worden door de gigant grondig getest voordat deze in het assortiment terecht komen, waardoor de onderneming totaal geen angst kent om aanzienlijke.


De levertijd van je keuken hangt af van het soort werkblad dat je hebt besteld. De kasten en apparatuur die op voorraad zijn, kunnen meestal binnen een week geleverd worden. Voor standaard werkbladen geldt hetzelfde als voor de kasten en apparatuur van een keuken. Wanneer ze op voorraad zijn, . Ik heb een catalogus ontvangen maar wil er geen. Vervelend dat je dan toch een exemplaar hebt ontvangen, we hopen wel dat je kan genieten van de inspiratie die IKEA biedt.


Er waren wel een aantal dingen waar we ons goesting niet in vonden ( keukenkraan , ijskast, dampkap),dus die hebben we op een ander gekocht, maar die zijn zonder problemen in onze keuken geïntegreerd. Je moet er wel van bewust zijn dat een IKEA - keuken géén maatkeuken is! Ik ga ook een Ikea keuken nemen, maar de man van het inmeten zei dat het geen goed idee is om een vaatwasser van een ander merk te nemen. Ze hebben wel geen kasten van 90cm en maatwerk doen ze ook niet zelf. Er werd wel onmiddellijk een keuken uitgetekend en uitgeprint, denk . Wat me dan wel steeds opvalt is dat velen met een Ikea keuken dan wel kiezen voor andere merken van toestellen in hun Ikea keuken.


Zijn de Ikea toestellen dan niet degelijk ? Als de keukenkasten van Ikea degelijk zijn zou je toch ook verwachten dat hun toestellen niet slecht zijn, toch zeker als je zou . Ik ken er ondertussen een aantal die bij Ikea gekocht hebben. Uiteindelijk komt alles wel in orde, maar niemand zou het opnieuw doen. Ben nochtans een grote Ikea -fan, maar na die verhalen weet ik toch niet of ik mij aan hun keukens zou wagen. Onduidelijke communicatie - Levering verkeerde soort . Heb 5j geleden een Ikea keuken zelf geplaatst. Wel wat gepuzzeld en out-of-the- box gedacht, dus zeker geen kopie van een fotootje.


Na 2j begon de plint wel wat af te blotten van er telkens met een natte dweil langs te gaan, maar geen probleem,.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.