maandag 22 november 2021

Zilveren bestek christofle

Zilveren bestek christofle

Ik heb een vraagje betreffend de waarde en verkoopbaarheid van origineel bestek van christoffle. Ik heb nog ongebruikt zilveren bestek van het model perles. Het zit nog in de originele doosjes, in de plastiek zakjes. Het gaat om grote soeplepel, grote messen, grote vorken, grote lepels, . Koop of Verkoop christofle op Marktplaats.


Zilveren bestek christofle

Christofle Zilver bestek. IK denk dat het nieuw 1€ kost. Ik verkoop die vo… € 500. Ze staan bekend om hun sterling, zilverplaat en roestvrij bestek. Kunstenaars en ontwerpers, zoals de beroemde . Leven in een wereld van luxe.


Een gezonde mix van vasthouden aan traditie en het aanpassen aan de veranderende trends vormt de basis tot het succes. Tot het assortiment behoren serviezen, bestekken , tafelstukken, fotokaders e. In ongebruikte staat en deels in cassettes. Niet helemaal volledig, maar is nog steeds verkrijgbaar via onderstaande website! Heeft enkel opkuisbeurt nodig.


Zilveren bestek christofle

U heeft zilver bestek en wilt dit graag verkopen? Wij kopen altijd uw (massief) zilveren bestek in. Dat is zeer belangrijk, want men neem verzilverd bestek. Op de veiling van deze week: piece silverware set, CHRISTOFLE , POMPADOUR model, 20th century. Zilveren onderzetters stuks Op te poetsen.


Hollands zilveren bestek , 2de gehalte, Biedermeier, bestaande uit: koffielepels, cakevorkjes, theeschep en suikerschep, ca. Strakke vormgeving en eigentijds,waarbij de cirkel centraal staat. Frans verzilverd ,Art Deco bestek voor personen.


Zeer uitgebreide verzilverd Art Deco bestek voor personen. Is gebruikt maar in zeer goede staat zonder slijtage of beschadigingen. Nooit meer zoeken naar aanvulling ,. Verzilverde couverts in. Lyppens heeft inderdaad een ruime keuze aan tafelzilver. Daarnaast (maar dat is in Den Haag) Dreesse en als je antiek zilver wil AnitaPotters.


Ik weet alleen niet waar de verkooppunten zitten in Nederland. Ik heb zelf een echt zilveren tafelbestek en ik moet . Profiteer van de koopjes op eBay!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.