woensdag 29 december 2021

Zelf foto op glas plakken

Zelf foto op glas plakken

Dankjewel aan Jolanda van Mill een medebeheerster van onze groep en een hele lieve schat die deze. Denk bijvoorbeeld ook eens aan het overbrengen van de foto op een t- shirt. Je kan hem ook zelf ergens op plakken ! Oh en ik bedoel natuurlijk niet een foto met plakband of met een lijmstift op glas plakken. Ik bedoelde eigenlijk om zelfs te knutselen:$ sorry ben echt onduidelijk Hahah. Meer resultaten van forum.


Zelf foto op glas plakken

Maar nu heb ik een product ontdekt waarmee je zo goed als onzichtbaar een afbeelding kunt overbrengen, zelfs op een lastige ondergrond zoals glas. Het glas heb ik (vóór het plakken van de afbeelding) ingespoten met Matte spray vernis. Zo creëer je wat meer grip op . Basis van deze methode is een glasheldere . Eigen Foto Tekst Lantaarn SmartPics.


Lantaarn of Windlicht waar je (makkelijk) het glas uit kan halen. Fotokopie insmeren met slaolie en voor ruitje plakken met mod podge. Heel eenvoudig en heel leuk om weg te geven. Zelf tekststickers maken of.


Zelf foto op glas plakken

In dit blog vertel ik je hoe face . Bij de Action heet het Crea Podge (zie foto ). Deze heb ik ook uitgetest en ik merk geen verschil in gebruik en resultaat. Mod Podge is een vloeibaar hobbyproduct waarmee je kunt lijmen en vernissen. Je kunt ermee plakken , aflakken, . Lees hier hoe je je eigen foto op hout kan maken.


Duidelijke uitleg, handige tips en uitleg video. Dan kan je nu aan de slag! Je maakt eerst het hout op maat en print vervolgens de foto uit die je erop wilt plakken.


Zelf foto op glas plakken

Voor de andere de crea podge. Vergeet hem niet te spiegelen! De afmetingen van mijn . Ik vind witte enveloppen een beetje saai dus mijn oplossing is dan: zelf enveloppen maken. Ik ben dolblij met bladen als Seasons en Landleven, ik haal daar de mooie platen uit, leg daar mijn evelopsjabloon op, ik trek de sjabloon over en knippen, vouwen en plakken en tralala: mijn originele enveloppen! Leuke verrassing: je kunt het heel makkelijk zelf maken!


Make your own subway art. Super leuk om je herinneringen te bewaren. Letters beplakken met bijvoorbeeld landkaart . Indien de afbeelding kleiner is, smeert u het canvas net even wat ruimer in dan de afbeelding zelf. Plak vervolgens de afbeelding met de . Het is ook een leuke techniek om te.


Op die manier weet ook iedere gast welk glas van hem of haar is. Een foto op Canvas staat echt prachtig maar is behoorlijk prijzig wanneer je dit laat doen door een winkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.