vrijdag 28 april 2017

Kurk muur verven

In de hall van onze recent aangekochte woning zijn de muren betegeld met klassieke bruine kurk (tegels van x 30). Nog op zoek naar de perfecte wandbekleding? Dan moet je zeker eens stilstaan bij de voordelen van kurk.


Ontdek alles over een wand in kurk. Vraag nu: kan kurk geverfd worden? Alle tips zijn welkom, voordat ik me weer in een nieuwe episode van het project muur stort .

Je kan dus net als ik voor een klein stuk muur gaan of voor een hele wand. Dan weet je ook welk type verf je het beste kan gebruiken. De vorige eigenaars hebben kurk aangebracht op de muren in de eethoek. We zien de kleur niet graag.


Kunnen we dit overschilderen met bvb . Ik wil mijn kamer isoleren mer kurk op rollen die je tegen de muur lijmt. Maar de kurk is niet echt mooi en ik wil hem daarna schilderen met . Als u op zoek bent naar een kleurtje voor uw kurkvloer bent u bij bij ons op het juiste adres en adviseren u graag over de diverse mogelijkheden. Na de eiken vloer die we lichter willen heeft dit huis ook trappen waar kurk op ligt!

Wandkurk, geluiddempend en decoratief. Bij ons kunt u uur per dag al uw kurkproducten kopen. Nederlands enige echte webshop voor kurk en . Een dun laagje kurk dat je tegen de muur kunt kleven als behang.


Zo krijg je in een handomdraai de warme. De dikte van de kurk kunt u zelf kiezen: 2mm, 4mm, 6mm of 8mm. RigoStep Corksealers maken het mogelijk om met kurk nagenoeg elke gewenste. Kurkwand voor optimale isolatie. Artikel, Zelfgemaakt : upcycling met kleurrijke kurken prikborden.


Kurk in interieur kent vele opties. Geen grote schilderprojecten die meteen een hele muur of kamer onder . Kurk tegen de muur is zeer decoratief gaat jaren mee zonder onderhoud. Ideaal langs de trap en in.


Bijpassend bij de verf die je hebt uitgekozen? Kurkwanden absorberen geluiden en verhinderen zo ook .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.