vrijdag 2 juli 2021

Zanussi tce 7114 piept

Zanussi tce 7114 piept

Het geluid lijkt van de binnenkant aan de voorzijde te komen. Kan iemand mij een tip geven waar ik een en ander kan vinden, en of hoe ik dit . Mijn droger piept , en er brand een lampje met een vierkantje en rechts boven een pijltje naar rechts. Wie weet wat dat betekent en. Pfft mijn oren piepen zowat van mijn hoof maar mijn broek moet straks droog zijn hihihi. Echter maakt hij sinds kort een verschrikkelijk hoog piepgeluid tijdens het draaien van de trommel.


Zanussi tce 7114 piept

Ook als je met je hand de trommel draait, hoor je de piep. Hij droogt verder prima, dat is het probleem niet. Tot mij grote verwondering maakte de koolborstel (eigenlijk een koper borstel) geen contact meer met de trommel. Onze Zanussi wasdroger stopt na ongeveer 4-minuten en geeft dan aan dat de waterbak vol is. Bij mijn Marynen droger piept de trommel, als ik het goed hoor aan de rechterkant.


Het gekke is echter dat als het programma net gestart is hij niet piep. Z3DnH5hVergelijkbaar jan. Geüpload door Onderdelenwinkel. Loop de instructies volgens de Onderdelenwinkel. Hij draait wel maar droogt niet want hij wordt niet warm.


Zanussi tce 7114 piept

Mijn condensdroger wordt niet meer warm en na een kwartier gaat hij piepen. Zo kan ik weer mijn eigen suprioriteit benadrukken en word ik. Droger kan nog een ronde mee piept in het begin even daarna is het over. Heeft u het probleem dat uw Zanussi ZTE 17 ZTE275of ZTE2wasdroger plots niet meer aan gaat?


Is uw klacht dat: Uw machine helemaal. Pak het paneel in een stevige doos in! Mijn droger begint te piepen dat het waterreservoir vol, er zit vrijwel geen water in op dat. Download hier gratis uw Zanussi Wasdroger handleiding.


Zanussi tce 7114 piept

Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat. Enkele paragrafen in deze gebruiksaanwijzing zijn voorzien van symbolen die de volgende betekenis hebben: Met de waarschuwingsdriehoek . De wasdroger wordt vaak helemaal niet warm. Gratis tips van onze witgoedmonteurs.


Het waterreservoir loopt vol maar komt niet. Wordt de ene keer wel warm en een .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.