maandag 17 januari 2022

Zwangerschap fotoshoot prijzen

Zwangerschapsfotoshoot , betaalbaar, mooi en professioneel. Studio Woerden, regio Utrecht. Mijn motto : Celebrate New Life as Art. Prijzen starten vanaf € 290.


Een combishoot met fotoboek ? Dit is een mooie tij en ik vind het fantastisch om deze voor je vast te leggen!

Hieronder vind je tarieven voor een zwangerschapsshoot. Maak ruim op tijd een afspraak, zodat je buik op zijn mooist is als we de fotoshoot doen. Lees ook even deze tips en kijk voor ideeën in mijn portfolio en recente fotoshoots van zwangere. Bekijk de prijzen per fotoshoot. Door een van de diensten aan te klikken krijg je meer informatie te zien over de desbetreffende fotoshoot en de prijzen.


Voor vragen mail gerust. Vul hiervoor het contactformulier bij contact in. Basic zwangerschap fotoshoot voor € 39. Kijk rond en reserveer mijn mooie fotoshoot als je zwanger bent.

Newborn fotoshoot vanaf € 19en een smash the cake € 1400. Een zwanger fotoshoot kan alleen of samen met je partner of kind(eren). Kijk voor de kosten cq prijs voor zwangerschapsfotografie op onze prijzen pagina.


Tijdens deze fotoshoot kan er vrijblijvend gebruik gemaakt worden van de verschillende zwangerschapsjurken ! Wat leuk, boek bij Vrouwenhoffotografie een zwangerschap fotoserie of een newborn shoot met jullie kleine! Je kan kiezen voor bolle buik foto's in de studio of op locatie. Fotoshoot newborn € 1700. Een fotoshoot met kinderen duurt alleen iets langer daarom rekenen wij €extra per kind per shoot.


Wil je meerdere doekwikkels of maternity gowns in een shoot? Als je iets anders wilt stuur me dan een mailtje. Ik heb ook meerdere shoots in een pakket die vind je bij de speciale pakketten.


Bekendmaking zwangerschap. Er wordt samen naar comfortabele poses gezocht zodat de aanstaande mama zich in de meest ontspannen houding kan laten fotograferen. Er wordt voornamelijk naar de belichting gekeken om de buik zo goed mogelijk tot zijn recht te laten komen. Mijn pakketten varieren van een minuten durende mini .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.